Hrodebert Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan gjerne være "fint" vær, men når det blir så varmt som nå (30c+), er ingenting morsomt lenger. Grusomt! Personlig liker jeg vinter og høst best. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Perfekt vær nå! Synd det er en smule kaldt i vannet enda, men det kommer seg Skjønner ikke hva jeg gjør inne på PC'en nå egentlig --- Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er typisk at godværet kommer når jeg har investert i dataen. Er sikker på at når jeg er lei av alle spillene mine så kommer regnet tilbake Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er typisk at godværet kommer når jeg har investert i dataen. Er sikker på at når jeg er lei av alle spillene mine så kommer regnet tilbake Hva med å legge dataen på vent litt til godværet er over, bare en tanke. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 vil tru det er mange som invisterar i ei bordvifte no for å halda tropenatta i sjakk Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Ja fy faen, det er et helvete å sove, brukte sikkert 2 timer på å få sove i natt.. Bare lå å vrei meg rundt og la meg på gulvet osv, men ingenting var kaldt nok Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 været er helt konge! må innrømme at det blir veldig varmt om man er ute i solsteika midt på dagen, men det hindrer ikke meg i å kose meg i været ^^ bare å drikke masse vann. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Sov lite selv, var rett på elkjøp å kjøpte AC idag tidlig, fikk den siste :o En måte som jeg har brukt før er en plastposte med 2-3 liter vann, noen isbiter og legge den på hodet, bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Tykkjer det er heilt fantastisk eg! Har knapt vore inne på heile dagen, til trass for 33 varmegrader. Eg har bada, sykla (det vart litt varmt, though), sola meg og ellers vore rundt omkring i bygda. Slike dagar bør ikkje kastast vekk med å vere inne. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hva er ac? Seriøst? Air Condition Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Oh happy day!! :!: yr.no melder at det skal bli rundt 30 grader på Gjövik neste uke! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Sorry ass, men jeg blir bare jævlig irritert når folk klager på at det er strålende vær. Det som jeg tenker da, er at du er en a-sosial tilbakestående rar person uten liv. Kom deg ut, ta et bad, kos deg med en kald cola med noen venner, hva som helst. F.eks i dag syklet jeg ca 1 times tid, bada og koste meg i flere timer, og er kjempe fornøyd med dagen GOD SOMMER Endret 26. juni 2009 av blaxtro Lenke til kommentar
trra Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Uff, altfor varmt idag for min del, men satser på stranda imorgen med jentungen, håper det hjelper på et hode som koker. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Synes været er bra til rundt 4-5 tiden, da er det for varmt ute forran huset som har stått i solsteiken siden sola sto opp. Et bad hjelper, men ikke lenge! Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Sorry ass, men jeg blir bare jævlig irritert når folk klager på at det er strålende vær.Det som jeg tenker da, er at du er en a-sosial tilbakestående rar person uten liv. Kom deg ut, ta et bad, kos deg med en kald cola med noen venner, hva som helst. F.eks i dag syklet jeg ca 1 times tid, bada og koste meg i flere timer, og er kjempe fornøyd med dagen GOD SOMMER føkkings enig! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Greit nok at det er fint vær og det er gøy og være ute, det som ikke er like forbanna gøy er og stå still ute i sola på jobb, uten særlig andre muligheter enn og stå stille og bli sakte grillet. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 må innrømme at varmen kan være litt hat. vinduene mine er maks åpne nå kl 01:39, og det er 27 grader på rommet. umulig å sove Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Yes... det kan se ut som vi blir priset av herr Gudi over helga! Gleder meg til regn og kaldt vær! Et sekund her var det like før jeg meldte meg inn i Bellona hvis ikke dritt været var på vei. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 må innrømme at varmen kan være litt hat. vinduene mine er maks åpne nå kl 01:39, og det er 27 grader på rommet. umulig å sove er nå 30grader på rommet hver natt. topp tempen var på 34 grader 29.06 kl 01:30. dette er med 3 åpne vinduer, 2 ventiler og en åpen dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå