Gå til innhold

Faen for et vær!

MrUrge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller bade

Eller klippe plenen eller noe sånt

Er du gal eller? Klippe plenen i dette været er jo som å be om å få dø.

Nei, det eneste det er mulig å gjøre ute i dag er å bade eller sole seg. Selv har jeg sittet inne i stort sett hele dag. :p

Lenke til kommentar
Emos som klager?

Ta dere en tur ut, sjelden man ser en så fin samling av vakre damer og jenter halvnakne.

Haha, nei, jeg er absolutt ikke emo! Men fikk nå gjort litt fornuftig, fikk rydda no shit med pappa i hagan som faktisk var til å dø av.. Ellers har jeg sett film med en kompiss og liggi på sofaen med noe som snart er dama mi, håper jeg :p

Lenke til kommentar

Aah, takk Gud(om han finnes...) for to vinduer som kan åpnes, persienner og vifte! :thumbup:

Er stort sett ute mellom 09.00 og 15.00 om dagen, ettersom jeg jobber på fotballskole, og jeg kan love dere at jeg aldri i hele mitt liv har fått så mye farge på så kort tid!

Anbefaler ALLE å komme seg ut og tanne! :cool:

Lenke til kommentar

Glad jeg har en leilighet som er svalende på sommer'n, har ikke vært over 21 grader inne i dag  :thumbup:

Eller bade

Eller klippe plenen eller noe sånt

Er du gal eller? Klippe plenen i dette været er jo som å be om å få dø.

Klippe plen har jeg da gjort i mye høyere temperaturer - lever enda. Var sikkert bortimot et mål med plen og du verden så godt det var med drikke etterpå!

Lenke til kommentar

Vi klager på at det er drittvær, vi klager på det er for varmt. Blir vi aldri fornøyd??

Nyt finværet mens du kan, klage kan man gjøre når det er drittvær. Skjønt med slik vær når en har ferie og skal ut og kjøre i cabriolet i morgen etter planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...