Jo Are Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei Har lyst på ny telefon og min nåværende blir da overflødig, så hvorfor ikke selge? Det jeg skal selge er en Nokia N93 silver med 2 gb minnekort, ekstra orginalt batteri, Nokia billader, overgang til 3.5 mm minijack og et bluetooth headset. Kjøpte telefonen med tilbehør brukt for 2000 kr i november, den var pent brukt av forrige eier også. Og har også blitt pent brukt av meg. Eneste skaden den har er litt slitaste på utsiden av batteridekslet og utsiden av flippen. Hvor mye tror dere telefon med tilbehør er verdt? Takker for svar Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Altså det er en ganske gammel telefon. Mye av de samme speca får du for ca 1500 kroner vel... så rundt 1000 kroner kanskje Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Var noe slikt jeg kunne tenke meg, får prøve å legge den ut på finn da. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 men det er jo en spesiell telefon Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 men det er jo en spesiell telefon Jo da, mener du at den er mer verdt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå