Elve Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei Min samboer har fått trøbbel med å gå inn på visse områder på internett, spesielt der det kreves serfitikat, men også andre områder. Områder hun ikke kan gå inn på er feks visse innloggingsider, nettbank, msn osv. Hun får beskjeden feil med serfitikat og kommer ikke videre. Har sjekket sikkerhetsnivå i explorer. Har slettet serfitikater som lå inne, i håp om at man fikk spørsmål om å laste ned nye. Har også prøvd å bruke en annen webleser som Mozilla firefox uten at dette hjalp. Dette problemet dukket opp etter når hennes pc var til feilsøking hos en pc-hjelp, de skulle også bytte ut hovedkort og prosessor. De sa at siden de ikke hadde drivere til det nye hovedkortet så hadde de lagt inn drivere slik at man iallefall kunne surfe på pc'en. Dette har jeg altså ikke gjort enda, altså legge inn drivere på cd'en som fulgte med hovedkortet. Jeg skal få lagt inn drivere, bare for å ha gjort dette, men synes det er merkelig om det skulle være årsaken. Setter pris på alle tips vi kan få. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Sjekket at klokke og dato er korrekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå