Andersfisk Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Skal til syden i sommer. Tyrkia! Kommer til å bli endel drikking. Hvordan er det med drikking i syden? Blir mann fyllasyk som her eller er det anderledes? Kan mann drikke 10 av 14 dager? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Selfølgelig kan man blir fyllesyk. Bare pass på å få i deg rikelig med drikke siden det er så varmt God tur Lenke til kommentar
Andersfisk Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Ja, forstår jo det. Men har hørt at det er helt anderledes å være mye på fylla i syden. Noen som har noen fyllasyke tips? Takk for det. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) drikk mye vann, da du dehydrerer raskere enn her hjemme pga temperaturen. met er også svært viktig når det er snakk om fylla over flere dager, for å få i seg næring og nødvendige salter. husk at kroppen din ikke er vant til ti dager på fylla, så slikt vil bli en brå overgang for den. er ikke uvanlig at folk kommer hjem med redusert immunforsvar og gjerne influensa. Endret 24. juni 2009 av Ducktoy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Alkohol er alkohol, ingen forskjell mellom Norge og utlandet. Eneste er at det er mye varmere der og du må drikke masse vann for å ikke tørke ut. Spis før du drikker. Og er du redd for å bli fyllesyk så er det beste å unngå å drikke/drikke mindre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vel, i tilleg til alle gode tips du har fått sålangt, så kan du jo sjekke ut Charterfeber, for å plukke opp tips eller lære teknikkene deres, de er jo ekstremt rutinerte i game'et Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Svein du mener? Selv om han oppfører seg som en klovn så er det ikke mye annerledes enn det han er til vanlig, uansett så er de drevne ja. Dvs at de har drukket mye over lengre tid, da tåler man mer. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er vell brekningsmiddel i spriten som du får kjøpt i Norge? For å unngå at folk skal drikke enorme mengder. I forhold til utlandet som ikke inneholder noe. (Rett meg vist jeg tar feil.) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Retter deg: Kun i teknisk etanol og rødsprit skal det være brekningsmiddel tilsatt. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er vell brekningsmiddel i spriten som du får kjøpt i Norge? For å unngå at folk skal drikke enorme mengder. I forhold til utlandet som ikke inneholder noe. (Rett meg vist jeg tar feil.) Du tror vel ikke tilfeldigvis på CHem-trails? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har bare vært på en skikkelig rølpetur til syden, men på to uker med daglig flatfyll ble jeg ikke bakfull en eneste gang. Det er nok noe med klimaet og forbrenningen når det er så varmt. Bare husk å drikke masse vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå