Hareooo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Jeg har akkurat lagd en skrekkfilm med videokameraet mitt : - D . Men nåskal jeg redigere ! Jeg må ha et bra videoredigeringsprogram som MÅ være grais : P . Takker for svar : P . Please svar : P Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Uten å grave i lommene: Windows Movie Maker, som er et ganske bra gratis videoredigeringsprogram (som sikkert er med PC'n din). Grave litt i lommene: Sony Vegas Adobe Premiere Sistnevnte er utrolig gode programmer, derav koster de "litt" mer enn andre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Vegas 8 er absolutt verdt pengene. Edit: Ser at v.9 er nyeste ute. Kan testes ut gratis her http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials/vegaspro Tror det varer 30 dager. Endret 25. juni 2009 av Hille Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Man trenger ikke å grave så dypt for å kjøpe seg Vegas Movie Studio da. Og jeg er ganske sikker på at det programmet holder for veldig mange av dere, hvis dere ikke trenger ubegrenset med video- og lydspor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå