mistercartman Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Har akkurat bestillt et 3dprophet 4500 kort til en kamerat av meg. LUrte på hvordan dette kortet er i 3dMark 2001. Noen som vil poste scoren sin her? Han kjører duron 900mhz, 256md DDR ram. Eagletec rævplugg hk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det kan ikke sammenlignes i 3dmark med andre kort siden det ikke har TL. Regn med en score på ca.2000. Kortet er med andre ord ikke så bra til nye spill , men virker fint på gamle spill som ikke bruker TL. Kortet har også kongeAA og 32bit farger. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 3DMark 2001 kommer med en SE versjon som er sammenlignbar med versjonen ute nå. En av tingene som er fikset er nettopp støtte for KyroII brikken. Får vel over 3/4000 poeng gjetter jeg på, men prosessoren vil holde kortet tilbake da det må gjøre T&L i software. God bildekvalitet, ytelse langt over geforce kort i samme prisklasse, konkurerer faktisk med geforce 2 ultra i visse sammenhenger... Bakdelene med kortet er at alt av drivere må være oppdatert og enkelte spill kan ikke spilles uten patcher(f.eks. AVP2) S-O Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 ok.... jeg har akkurat satt opp en pc med det skjerkortet... dette er i PC-en! msi ddr. 256 ddr ram twinmos kyro 2 saken amd duron 1200 mhz 40 gb western win2k no mere trenger man ikke å vite... her er poengene. kortet har 64 mb ram da =) poeng: 2237 =) Lenke til kommentar
CPU Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Som HArdware.no mener "Typisk Allround kort" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå