Abigor Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Mener du at det hadde vært vårt ansvar å tvangsterilisere og lobotomere, dersom de ikke hadde vært turister? Du var litt tvetydig, så jeg vil gjerne vite hvor du står på dette. Jeg mener Romania og Bulgaria har et jævli ansvar med å løse problemet, siden det er disse landene som er vertslandene for Europas største gruppe snyltere. De reiser til de aller fleste byer i vest-europa og plager innbyggere og lever som parasitter i samfunn de ikke har gjort noe for. Sigøynere er parasitter. Hvilke tiltak Romania og Bulgaria velger å gjøre bryr jeg meg ikke om, men så lenge de ikke gjør noe blir det et proplem for alle andre land i Europa. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 "Mener du at det hadde vært vårt ansvar å tvangsterilisere og lobotomere, dersom de ikke hadde vært turister?" Vanskelig å svare på dette tydeligvis. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3187157.ece De står for 80% av vinningskriminaliteten som er begått av utlendinger. Hva kan gjøres? Vi må vel bare innse at Politiet ikke har nok ressurser? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Eller bare la vær å slippe dem inn, bør ikke være vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Eller bare la vær å slippe dem inn, bør ikke være vanskeligere enn det. Det er jævlig vanskelig. Hvem skal man ikke slippe inn? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Romere. Romere? Ja da er det bare å bygge skjoldborg, lade katapulten og håpe sverdene holder Det er ingen mulighet for at Norge kan stenge ute samtlige av Romanias innbygere, rumenere er skikkelige folk de, det er sigøynerene vi ikke vil ha. Endret 27. juli 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er nok av kriminelle rumenere i landet også. Landet har jo blitt en paradis for kriminelle østeuropere etter at EU ble utvidet østover. La oss begynne med visum igjen, er nå mitt ønske. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3185353.ece http://www.fvn.no/nyheter/innenriks/article686728.ece Dette er oppsiktsvekkende tall om hvordan rumenere, polakker og litauere holder på! Rumenerne er de værste uten tvil. Her er det så ille at jeg ville satt nulltolleranse for dem. Til og med nektet dem ferie i Norge. Slå hardt ned på dem, så kanskje det har en effekt på polakkene og litauere. De gjør i det minste jobber her i Norge. Rumenere er som pest og kolera. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Mener å huske at jeg leste noe om at Italia har begynt tvangsdeportering av sigøynere. Samt lovlig gjort borgervern mot ulovlig innvandrere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Mener å huske at jeg leste noe om at Italia har begynt tvangsdeportering av sigøynere. Samt lovlig gjort borgervern mot ulovlig innvandrere. Jaja, da er vel blåøyde Norge sikkert første land til å tilby opphold til tjuveripakket som blir deportert fra Italia . Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3152254.ece Her står det noe i hvertfall. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det jeg synes er skummelt med dette er at alle ser ut til å hate sigøynerne utenom de som faktisk sitter på makten til å gjøre noe. Hvis man holder på slik for lenge risikerer man jo å ende opp med at folk tar saken i egne hender og da kan det jo bli veldig stygt. Nei, håper man ordner opp snart. Å tillate tigging for å være snill blir for dumt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det skumle er nok heller at "alle" hater sigøynere. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det skumle er nok heller at "alle" hater sigøynere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Man kan gjøre enkle tiltak: 1. Forby tigging. Vi har et sosialt system som gjør dette overflødig for nordmenn. 2. Det som kommer til Norge for å tigge kommer hit for å drive næringsvirksomhet. De må da registreres, få godkjenning og skattes i likhet med andre utlendinger som vil jobbe i Norge. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det skumle er nok heller at "alle" hater sigøynere. Vet ikke om alle gjør det, men jeg kan si det med handa på hjertet at jeg gjør. Så enkelt er det for min del. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Vi trenger ikke å forby tigging. Vi trenger bare å forby tigging fra personer som ikke er norske statsborgere. Dette høres hvertfall mer fornuftig ut for meg. "Turister" som er så fattige at de må tigge, bør sendes ut av landet. Men ærlig talt. Hvorfor all denne fokusen på tigging? Det skjønner jeg ikke helt hvorfor folk henger seg opp i, når de egentlige problemene er svært mobilt tyveri og svindel. Hva hjelper det om vi forbyr tigging... Edit: hat er en svakhet som gjør at folk ikke klarer å tenke skikkelig lenger Endret 27. juli 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vi trenger ikke å forby tigging. Vi trenger bare å forby tigging fra personer som ikke er norske statsborgere. EØS regler er en effektiv stopper for slike ønsker. Men husk at det ikke er så mange år siden løsgjengerloven ble fjernet, på tide å sette den frem igjen? Vi må alle ikke glemme å takke partiet Høyre som foreslo denne åpningen av fri tigging. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det skumle er nok heller at "alle" hater sigøynere. Det skumleste er at det er berettiget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå