Simen Løkken Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Logitech lanserer luksus-alternativ for entusiastene. Les mer Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 å spare opp de 199 euroene (eller rundt 1800kr) det koster å være kar. Så nå er det slutt på å knuse kontrolleren i gulvet mens du skriker "Thank you, Cleveland!" Med mindre du er en skikkelig rockerebell selvsagt. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hadde vært digg å fått en slik en, det er sikkert helt konge å bruke, men tviler på at det er noen som faktisk gidder å betale 1800 kr for en spillkontroller som dette, ratt og co synes jeg er verdt det men denne, Tror ikke det Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Og rik Kan ikke si at jeg spiller så mye, men den der VAR kul Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Alt for dyrt til spillbruk, da er det bedre å spille på en ordentlig gitar. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Nå er jo dette veiledende priser, og med tanke på at euroen ligger høyt om dagen, så skal dere ikke se bort fra at denne dypper ned på 1500 kr og helt sikkert under når den kommer i butikkene. Men ja, man kan få en ganske grei akustisk gitar for 1500 kr hvis man vil.. Jeg ga 1700 for min Yamaha FG700 (riktig nok kampanjepris). Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvorfor lager de ikke heller en "luksusutgave" av trommesettet så man har et alternativ til det originale rakkelverket? Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Selv syns jeg det er greie spill, men syns det er tragisk at noen tar det så alvorlig... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har da luksus alternativ til drums, ion drum kit? Uansett, vil ikke se på det som luksus, liker gitaren fra gh3 best jeg. Klikkelyden fra strumbaren og når du tapper på fargene er jo alt når det kommer til å spille bra. Jeg må høre sånt jeg, så jeg vet at jeg er i tune med chartet. Særlig på kjappe sanger som ttfaf, og egentlig alle fra dragonforce. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hadde vært fint å hatt en "skikkelig" gitar, med et program for å lære seg å spille. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 1500? jeg ga 1999 for min venstrehendte Ibanez, note venstrehendt, de koster ofte mer enn høyerehendte. Jaja, jeg skal ikke stoppe folk fra å legge penger inn i hobbien sin. Men det var no forbanna dyrt. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Selv syns jeg det er greie spill, men syns det er tragisk at noen tar det så alvorlig... Vel, er da utrolig mange som tar spillet sitt like alvorlig (om ikke mer!)? *Hinter til FPS-gamere og mange WoWere* Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Du må bare ha guitaren i ett og et halvt år for å komme opp til samme summen som wow gamere betaler for å spille like lenge og de sitter jo faktisk ikke på noe virkelig produkt. Jaja, har ikke Guitar Hero og kan heller ikke spille det, så no-go for min del Endret 24. juni 2009 av multisync Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Hehe...sant det Maister Sluttet å spille p.g.a. det jeg Endret 24. juni 2009 av PinnePenis Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis man er så absolutt pr0, hvorfor har man ikke da skjønt at det er kulere med en gitar man kan ta med mer enn 1,5m fra TVen? Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Blir deilig og slippe og kjøpe nye plastikgitarer, det ser ut som om denne er virkelig solid. Jeg har vært i gjennom snart den 10'ende Les-Paul'en fordi de fusker etter "normalt" bruk (Career på expert og überhard fretspam + hyperspeed). den nye gitaren har jeg brukt opp to av. GOGO Logitech-kvalitet! NUH, give me a retailer selling dat shait! *Investering!* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 I tillegg så er Logitech kjent for å ordne svært bra opp dersom et produkt skulle bli defekt - og det er viktig å huske på for de som har lett for å slite ut plastgitarene Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dette er så absolutt spennende. Spiller mye GH og merker at alle gitarene begynner å bli ganske slitne nå. Dog ser jeg på denne "lyddempingen" som en ulempe. Liker ikke Rock Band-gitarene som ikke lager klikkelyd når man strumer. Mister litt rytme av det. Skal jeg betale så mye for en "liksom"-gitar må den være fullkommen. Skal testes. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå er jo dette veiledende priser, og med tanke på at euroen ligger høyt om dagen, så skal dere ikke se bort fra at denne dypper ned på 1500 kr og helt sikkert under når den kommer i butikkene. Men ja, man kan få en ganske grei akustisk gitar for 1500 kr hvis man vil.. Jeg ga 1700 for min Yamaha FG700 (riktig nok kampanjepris). Nja, njo, akustiske gitarer låter stort sett forferdelig før man begynner å lukte på gitarer fra fem tusen og oppover. Jeg ville ikke anbefalt noe annet enn bålgitar til under den prisen. Men for all del, 1500-2000kr er for mye for en kontroller til ett spill (eller, for å være pirkete, én type spill). Jeg kan kanskje forsvare det for en fantastisk håndlaget custom joystick, men ellers så er bålgitar evt. en råbillig el-gitar å foretrekke. Lenke til kommentar
Jg.a Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hadde vært fint å hatt en "skikkelig" gitar, med et program for å lære seg å spille. Skaff deg en gitar og Guitar Pro, eller se instruksvideoer på youtube. Riktignok er dette ikke noe for folk som ikke er musikalske fra før av, men har du interesse av å lære så burde du klare deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg