goodguy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, jeg er ny her på forumet så er ikke sikker på om jeg la det i riktig tråd, men det går sikkert greit. Mitt problem er at det bare er en av øreproppene som virker (philips). Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre?? trenger svar! Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Hei, jeg er ny her på forumet så er ikke sikker på om jeg la det i riktig tråd, men det går sikkert greit. Mitt problem er at det bare er en av øreproppene som virker (philips). Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre?? trenger svar! Sjekk om pluggen sitter riktig i og ikke er smussete på noen måte. Sjekk med et annet headset at ikke spilleren har noen feil. Hvis ikke dette fører frem er det bare å kaste proppene og kjøpe nye dessverre. Klin umulig å fikse slike ting hvis det er brudd i kablingen. Endret 24. juni 2009 av Junkers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Klin umulig å fikse slike ting hvis det er brudd i kablingen. Da må du bytte kablingen. Men dette krever selvfølgelig den rette kompetansen og det er ofte mindre stress å - som du sier - kjøpe nye ørepropper. Jeg håper ikke det var noen veldig dyre Philips-propper det var snakk om. Endret 8. juli 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå