Gå til innhold

[Løst]ntfs til fat32

Anbefalte innlegg

halla. konverterte mp3'n min til ntfs før i dag, når jeg prøver å slå den på fungerer ikke driten og jeg må på en eller annen måte få den tilbake til fat32. har lastet ned partitionMagic men ikke søren om det funker. kommer bare error-meldinger i bøtter og spann. kan noen si meg hva jeg må gjøre? har backup av alle filmer og musikk på spillern, men det ligger også noen systemfiler på spilleren. så jeg veit ikke om det er så lurt at jeg mister alt data. takk for raske svar!

edit: jeg er ganske nybegynner, så forklar det enkelt;) takk

Endret av fjeldwild
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å høyre-klikke på ikonet til mp3spilleren på min datamaskin?. Der kan du velge formatere, også formaterer du den til FAT32. Den eneste måten du kan ta vare på systemfilene til spilleren er å kopiere de.

Men hvis du ikke gjorde det da du formatere den til NTFS så er det nok ikke så usansynlig at disse allerede er korrupte.

http://blog.sacaluta.com/2005/11/partition...error-1601.html her er i allefall svaret på hva du skal gjøre med feilmeldingen din.

Hvilken spiller er det du har forresten(Fult navn og modell)?. Det kan hende det står noe på sidene til produsenten om problemstillingen din.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...