fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) halla. konverterte mp3'n min til ntfs før i dag, når jeg prøver å slå den på fungerer ikke driten og jeg må på en eller annen måte få den tilbake til fat32. har lastet ned partitionMagic men ikke søren om det funker. kommer bare error-meldinger i bøtter og spann. kan noen si meg hva jeg må gjøre? har backup av alle filmer og musikk på spillern, men det ligger også noen systemfiler på spilleren. så jeg veit ikke om det er så lurt at jeg mister alt data. takk for raske svar! edit: jeg er ganske nybegynner, så forklar det enkelt;) takk Endret 24. juni 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjør scandisk/chkdsk og sørg for at den er 100% feilfri. Selv en liten feil i filsystemet så stopper Partition Magic. Så kan du ta feilkoden du får av Partition Magic og søke på google. Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 kjøre scandisk/chkdsk? i start ---> kjør ---> osv.? feilkoden jeg får av p.m.? mener du da error-meldinga? der står det jo bare en setning eller noe... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det pleier å stå et tall også. Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) error #1601 sjekka det ut nå, dårlig hukommelse;) noen ide om hva jeg kan gjøre? Endret 24. juni 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 er det noen annen måte å få spillern tilbake til fat 32? (som er lett og forståelig for en som ikke driver med data;) ) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Prøvd å høyre-klikke på ikonet til mp3spilleren på min datamaskin?. Der kan du velge formatere, også formaterer du den til FAT32. Den eneste måten du kan ta vare på systemfilene til spilleren er å kopiere de. Men hvis du ikke gjorde det da du formatere den til NTFS så er det nok ikke så usansynlig at disse allerede er korrupte. http://blog.sacaluta.com/2005/11/partition...error-1601.html her er i allefall svaret på hva du skal gjøre med feilmeldingen din. Hvilken spiller er det du har forresten(Fult navn og modell)?. Det kan hende det står noe på sidene til produsenten om problemstillingen din. Endret 24. juni 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) ordna det m en backup av systemfilene og en formatering. kjedelig å miste alt data men... Endret 24. juni 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå