fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) halla. konverterte mp3'n min til ntfs før i dag, når jeg prøver å slå den på fungerer ikke driten og jeg må på en eller annen måte få den tilbake til fat32. har lastet ned partitionMagic men ikke søren om det funker. kommer bare error-meldinger i bøtter og spann. kan noen si meg hva jeg må gjøre? har backup av alle filmer og musikk på spillern, men det ligger også noen systemfiler på spilleren. så jeg veit ikke om det er så lurt at jeg mister alt data. takk for raske svar! edit: jeg er ganske nybegynner, så forklar det enkelt;) takk Endret 24. juni 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjør scandisk/chkdsk og sørg for at den er 100% feilfri. Selv en liten feil i filsystemet så stopper Partition Magic. Så kan du ta feilkoden du får av Partition Magic og søke på google. Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 kjøre scandisk/chkdsk? i start ---> kjør ---> osv.? feilkoden jeg får av p.m.? mener du da error-meldinga? der står det jo bare en setning eller noe... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det pleier å stå et tall også. Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) error #1601 sjekka det ut nå, dårlig hukommelse;) noen ide om hva jeg kan gjøre? Endret 24. juni 2009 av fjeldwild Lenke til kommentar
fjeldwild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 er det noen annen måte å få spillern tilbake til fat 32? (som er lett og forståelig for en som ikke driver med data;) ) Lenke til kommentar