petie Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har en Panasonic PT-ae900, som jeg har festet i taket, men er veldig misfornøyd med festet.... prosjektoren er liksom festet på en "kule", i teorien er det kanskje ok, siden du kan bøye den i alle mulige vinkler, men i praksis er det umulig å få den til å henge skikkelig over tid, den går seg litt skjev etter bare noen dager..... Noe anbefalinger til GODE oppheng? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har en Panasonic PT-ae900, som jeg har festet i taket, men er veldig misfornøyd med festet.... prosjektoren er liksom festet på en "kule", i teorien er det kanskje ok, siden du kan bøye den i alle mulige vinkler, men i praksis er det umulig å få den til å henge skikkelig over tid, den går seg litt skjev etter bare noen dager..... Noe anbefalinger til GODE oppheng? Slike kulefester pleier å ha en settskrue som kan strammes når man har stillt in riktig posisjon. Sjekk avshop.no de har masse fine PJ oppheng. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Byttet fra en eller annen "billig" kuleoppheng til en Unicol GKU1 når jeg byttet PJ til jul. Skal ikke si jeg angret. UNICOL GKU1 på komplett Kjøpte min via jobben, så fikk den lit billigere, men det festet er solid, virkelig universalt og godt å justere, så vel verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå