Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"nupper" etter intimbarbering

Cola911

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Harry Hårløs, Nils Nupp

Jeg har også barbert meg på feil måte og har endt opp med nupper. Jeg har barbert "bikinilinjen", altså magen og ned til veiviseren. Det er særlig under boxeren at det er nuppete. Hva bør jeg gjøre nå? Barbere der det er nuppete, eller vente til det er bra igjen (jeg smører med alkoholholdig aftershave til underlivet i mellomtiden)?

Lenke til kommentar
Jeg har også barbert meg på feil måte og har endt opp med nupper. Jeg har barbert "bikinilinjen", altså magen og ned til veiviseren. Det er særlig under boxeren at det er nuppete. Hva bør jeg gjøre nå? Barbere der det er nuppete, eller vente til det er bra igjen (jeg smører med alkoholholdig aftershave til underlivet i mellomtiden)?

Når du er så feminin at du referer til "bikinilinjen" kan du vel like godt ta frem hårfjerningsvoksen :)

Lenke til kommentar
Gjest Harry Hårløs, Nils Nupp
Når du er så feminin at du referer til "bikinilinjen" kan du vel like godt ta frem hårfjerningsvoksen :)

Det har jeg vurdert! Men nå er pri #1 å bli kvitt nuppene. Forslag? :)

Lenke til kommentar
så, de går bort av seg selv? har atopisk eksem, vet ikke om det har noe å si

har atopisk eksem selv og intimbarberte en gang for... jah... 4 år siden kanskje?

jeg angrer veldig for jeg har hatt eksem nedentil siden, for jeg ikke kunne la være å klø!

men jeg synes det blir bedre hvis jeg smører med kortisonkrem som annet eksem, men ikke for sterk! bruker selv mildison, men det er så lett å glemme og da kommer det lett tilbake!

har brukt barbermaskin siden ;)

selv om det ikke blir like perfekt som ved barbering med høvel, er det bedre en ingenting!

EDIT: det finnes også egene midler som for- og etterhånsbehandling til intimbarbering, som kan være lurt å bruke hvis du ikke vil gi opp barbering med høvel :p

Endret av ´she´
Lenke til kommentar

Det har jeg vurdert! Men nå er pri #1 å bli kvitt nuppene. Forslag? :)

vil nokk fraråde voksing når allerede barberhøvvel gir nupper, voksing er værre og kommer ikke til å gjøre saken bedre. har ikke prøvd det selv, men jeg kan ikke vokse leggene en gang pga blandt annet nupper, fikk til og med en liten infelsjon i ene hårroten. men det går helt greit å barbere de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...