haakka Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg skal sette opp en cs server, men for det må jeg åpne en port i routeren. jeg kan absolut 0 om dette, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med en forklaring på hva er disse portene er? og hvordan åpner jeg opp en eller flere? Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 du må ha passordet til routern. så bruker du telnet http://www.relativt.net/ Lenke til kommentar
haakka Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 hvor får jeg tak i passordet da? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Les mer på www.relativt.net alt du trenger å vite står der. Men skal være snill og si det: upnet Hvis dette ikke funker må du sende mail til [email protected] Spør om passord.... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 tror nok du bør kunne en del om telnet for å fixe dette NGT gir ikke support på dette men snakker du med dem så kan dem sikkert hjelpe deg litt på vei. Be dem sende deg telnet kodene Lenke til kommentar
chma Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Les mer på www.relativt.net alt du trenger å vite står der. Men skal være snill og si det: upnet Hvis dette ikke funker må du sende mail til [email protected] Spør om passord.... RING ikke send mail, tar 100år..... telefon er til for brukes.... Lenke til kommentar
haakka Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 jeg har 3 pcer på nettverk.... men ingen av de har ip adresse 10.0.0.1 er litt forvirra Lenke til kommentar
chma Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg har 3 pcer på nettverk.... men ingen av de har ip adresse 10.0.0.1er litt forvirra ingen av pcene har den adressen, routern har alltid den adressen. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 oops jeg mener 10.0.0.2 Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 cisco heter det passord: Cisco rutere: induviduelle passord til ruteren, ring til NGT cs bruker vel 27017 er standar. har ikke noe å si hvilken port du egentlig bruker til servern din. finnes også en hjelpekanal på efnet #nextgentel Lenke til kommentar
Mikey Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 oops jeg mener 10.0.0.2 Då bytter du 10.0.0.2 mot den IP adresse som PC:n har som CS servern ska vare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå