skittentøy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Hei, Trenger litt hjelp med iphonen min, jeg kjøpte den ifra USA Jailbroken... Men en dag jeg skulle legge inn på ny musikk, så sto det at jeg MÅTTE trykke "Gjennoppdrett". Så jeg tok å gjorde det, fordi all musikken/video/Podcasts var vekk. Etter å ha lastet ned en ny programvare til Iphonen så kunne jeg ikke bruke den lenger, eneste valget det var "emergency call".. etter dette så tok jeg å koblet den i pc'en på nytt, og da sto da at jeg måtte registrere AT&T, men det har jeg ikke gjord enda. Leste en del om å Jailbreak, men jeg fant bare video av hvordan man gjør det med mac. Takk for hjelpen: ) Endret 26. juni 2009 av pizzakongen Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei, Trenger litt hjelp med iphonen min, jeg kjøpte den ifra USA Jailbroken... Men en dag jeg skulle legge inn på ny musikk, så sto det at jeg MÅTTE trykke "Gjennoppdrett". Så jeg tok å gjorde det, fordi all musikken/video/Podcasts var vekk. Etter å ha lastet ned en ny programvare til Iphonen så kunne jeg ikke bruke den lenger, eneste valget det var "emergency call".. etter dette så tok jeg å koblet den i pc'en på nytt, og da sto da at jeg måtte registrere AT&T, men det har jeg ikke gjord enda. Leste en del om å Jailbreak, men jeg fant bare video av hvordan man gjør det med mac. Takk for hjelpen: ) Du er klar over at det også kan gå og batre kjøpe den fri? Og at hvis noen fra... Politiet eller noen annen lovlydig greie (For ikke å snakke om NetCom) Kan komme til å gjøre hvis de finner denne posten. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) @pizzakongen: iPod1.no er stedet der du finner all informasjon du trenger om dette. Der finner du en egen forumseksjon om iPhone: http://ipod1.no/forum/viewforum.php?f=153 Og i den seksjonen finner du en egen tråd om opplåsing/jailbreaking: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=222619 ( @Kurama: Ikke kom her og snakk tull om politi, Netcom og slikt. Det er ingen juridiske problem med å bruke en iPhone med jailbreaking i Norge. Operatørene aksepterer iPhone med opplåsing/jailbreaking i sitt mobilnett, og Telenor oppga endatil statistikker på hvor mange iPhones (nødvendigvis opplåste/jailbreaket) de hadde i sitt nett lenge før iPhone kom i offisielt salg i Norge, uten å komme med motforestillinger mot slik bruk ) Endret 24. juni 2009 av Newton Lenke til kommentar
cnil Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kurama: Kan du forklare oss en gang for alle hva politiet, Netcom og andre lovlydige faktisk ville gjort hvis de fant denne posten? *Gleder meg* Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå