CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Endelig! Nå skal det ut og kjøres! For en fantastisk start på sommerferien! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Tusen takk! Nå blir det en flott sommer. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Flott, gratulerer : ) Kos deg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gratulerer! Var den vanskelig? Er så forbanna på den j"vla trafikk skolen her. Meldte meg på mopedkurs for et halvt år siden. Da sa de jeg skulle ha lappen til min bursdag som var for 9 dager siden. Jeg har enda ikke fått ei kjøretime. Starter på moped teori kurset imorgen. Så må jeg nok vente enda ei måned på kjøretimer. Huff Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Woot!?!? moped? jeg trodde du liksom var 60 år eller noe jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Gratulerer! Var den vanskelig? Er så forbanna på den j"vla trafikk skolen her. Meldte meg på mopedkurs for et halvt år siden. Da sa de jeg skulle ha lappen til min bursdag som var for 9 dager siden. Jeg har enda ikke fått ei kjøretime. Starter på moped teori kurset imorgen. Så må jeg nok vente enda ei måned på kjøretimer. Huff Jeg synes det var vanskelig jeg. Vet ikke om jeg har lavere IQ enn andre som klarer den på første, men jeg er jævlig glad for at jeg klarte det nå. Woot!?!? moped? jeg trodde du liksom var 60 år eller noe jeg Intelligent filmsmak. ^^ Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Gratulerer! Var den vanskelig? Er så forbanna på den j"vla trafikk skolen her. Meldte meg på mopedkurs for et halvt år siden. Da sa de jeg skulle ha lappen til min bursdag som var for 9 dager siden. Jeg har enda ikke fått ei kjøretime. Starter på moped teori kurset imorgen. Så må jeg nok vente enda ei måned på kjøretimer. Huff Tror ikke den er så vanskelig, jeg tok lett lappen, og teorien der var heller ikke så vanskelig. Men var noen i klassen min som presterte å feile på moped-teorien:P En venn av meg brukte 1-2 uker fra han bestemte seg for å ta mopedlappen til han fikk den, så er nok bare å finne den rette kjøreskolen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå