Gå til innhold

Hva heter den siden som jeg kan finne navnet på domeneeiere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svindel folk for nettpenger faktisk. Du kan ikke bare rapportere det til de riktige myndighetene istedenfor å gi ham tomme trusler?

Det er mer alvorlig enn du tror, masse smådrolter bruker tusenvis av mobilpenger på å kjøpe virtuelle penger, og slike svindler kan lett være verdt flere tusener av kroner.

Lenke til kommentar
Svindel folk for nettpenger faktisk. Du kan ikke bare rapportere det til de riktige myndighetene istedenfor å gi ham tomme trusler?

Det er mer alvorlig enn du tror, masse smådrolter bruker tusenvis av mobilpenger på å kjøpe virtuelle penger, og slike svindler kan lett være verdt flere tusener av kroner.

jeg tror poenget hans var at det hjelper ikke stort om han får en sinna-mail av deg...

Lenke til kommentar

jeg tror poenget hans var at det hjelper ikke stort om han får en sinna-mail av deg...

Nei, jeg skrev at om han ikke la ned siden så ville jeg sende et brev til det selskapet som eier den virkelige siden og i verste fall rapportere det som svindel med sosialmanipulering.

Hvor skal jeg rapportere det til myndighetene?

Lenke til kommentar

Syndtristleit sier jeg bare. Tror ikke disse personene vil blir skremt av en sinna epost, sinnet er borte med et klikk av delete-knappen. Om folk er dumme nok til å bruke faktiske penger på slikt, og selv ikke foreldrene ikke reagerer over høye mobilregninger så er det vel en god foretningsmodell.

Om du tar deg bryet kan du fylle ut en anmeldelse til politiet, skjønt jeg tror de har bedre ting å ta seg til. Om du virkelig brenner for det får du dra dem for retten.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Syndtristleit sier jeg bare. Tror ikke disse personene vil blir skremt av en sinna epost, sinnet er borte med et klikk av delete-knappen. Om folk er dumme nok til å bruke faktiske penger på slikt, og selv ikke foreldrene ikke reagerer over høye mobilregninger så er det vel en god foretningsmodell.

Om du tar deg bryet kan du fylle ut en anmeldelse til politiet, skjønt jeg tror de har bedre ting å ta seg til. Om du virkelig brenner for det får du dra dem for retten.

Han er ikke så gammel. Uansett så tar denne saken helt av, jeg gjør bare en tjeneste for dem det gjelder, hvor viktig og hvordan jeg gjør det. Jeg ville ikke engang anmelde han, bare gi en trussel.

Som sagt så har denne saken tatt litt av, jeg skal ikke gjøre store greiene. :)

Habbo?

Nei.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...