vihovde Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Noen enkle måter å hente ut bilder fra en PDF fil og lagre? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke hvis du kun har Acrobat Reader... Alternativet er PrintScreen og crop'e den delen du ikke vil ha... Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Eller om du har PhotoShop, så åpner du pdf fila i den. Da kan du jobbe med pdf fila som ett "vanlig" bilde. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Enn hvis man har adobe creator? Da vil man vel kunne skille bilder fra tekst i editoren? Hvis ikke PDF fila er låst da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Bildefiler kodes som jpeg i PDF-skrivere (man kan blant annet velge jpeg-kvalitet i noen av programmene). Det vil si at det bør være teoretisk mulig å hente ut jpeg-fila til et bilde. Redigert: Jeg fikk ikke til med Foxit Reader, men med Adobe Acrobat (ikke Reader), fikk jeg til. Der velger man markeringsverktøyet velg (knappen ved siden av hånda), markerer bildet, høyreklikker og trykker lagre bilde som. Endret 24. juni 2009 av Simen1 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 GIMP leser også PDF-filer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Foxit har forresten også egne redigeringsverktøy ala Adobe sin editor osv. Men de er separate programmer. Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har vært borti dette problemet før, Det beste er om du har tilgang til illustrator, eller og åpne pdfen der. Den blir da behandlet som et eps- fil som er veldig lik pdf. da får du samme oppløsning og kvalitet som pdf hadde i utgagspuntet. Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Eller du kan bruke en onlinetjeneste: http://www.freepdfconvert.com/ Her kan du hente ut tekst og bilder fra dine PDF'r Har brukt den selv, og den er helt kurant. /Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå