Flankjen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jobber i et transport firma og levere aviser, jobber fra 0245-1100 mandag - lørdag. har det lov å la meg jobbe fem veker i strekk slik ? har bare fri søndag Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ikke noe problem det. Men normalt er alt over 37,5 time per uke overtid, så det må du få med deg. På 1 år kan du ha inntil 200 overtidstimer, men kan søke om 200 til, som alle får. Drev selv med dette 1 år. Det mest inntektsgivende året jeg har hatt noen gang. Lenke til kommentar
Flankjen Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ikke noe problem det. Men normalt er alt over 37,5 time per uke overtid, så det må du få med deg. På 1 år kan du ha inntil 200 overtidstimer, men kan søke om 200 til, som alle får. Drev selv med dette 1 år. Det mest inntektsgivende året jeg har hatt noen gang. jobber ca 8 +- timer for dag, og det er uten matpause.. får 1120kr natta for jobbing fra kl 0245-1100. jobber minst 48timer i uka. Så må jeg bruke tlf min når det er start og stopp på aviser fordi det står ikke navn på postkassene. Endret 24. juni 2009 av Flankjen Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ikke noe problem det. Men normalt er alt over 37,5 time per uke overtid, så det må du få med deg. På 1 år kan du ha inntil 200 overtidstimer, men kan søke om 200 til, som alle får. Drev selv med dette 1 år. Det mest inntektsgivende året jeg har hatt noen gang. jobber ca 8 +- timer for dag, og det er uten matpause.. får 1120kr natta for jobbing fra kl 0245-1100. jobber minst 48timer i uka. Så må jeg bruke tlf min når det er start og stopp på aviser fordi det står ikke navn på postkassene. Da forstår jeg det slik at du distribuerer ut i postkasser, og ikke ut til budene. Synes lønna di var veldig dårlig. Jobber du får noe useriøse greier? Der jeg var fikk vi overtid for alt etter 37,5 timer i løpet av 1 uke. Vi fikk også diverse tillegg som km og dekket alle tlf utgifter. Men du har kanskje faste ruter du kjører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå