Cruzin Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kanskje dere heller burde jobbet litt mer med skolearbeidet enn å bruke tida på å skylde på alle andre. FFS? Vanskelig å forstå at man kan ha en uheldig eksamen samt sensor? De siste to årene har for min del vært STAPPET med skolearbeid og gode karakterer, MEN man kan fortsatt få dårlig karakter på en eksamen uavhengig av det! Lenke til kommentar
Bmw93 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 uhmm uansett om en lærer er jævlig snill så setter a ikke 5ere og 6ere så lett heller....man må ha jobba for det...så ikke skyld på alle dem a... sånt skjer noen ganger... vi hadde også en KRL lærer i vår skole (ungdomskolen men) henne var sikkelig bitch... henne ga nesten alle rævva karakterer... det var en prøve.. som jeg jobba bra på (det pleier jeg ikke å gjøre ) jeg var 100% sikker på at jeg skulle få en 4, men fikk en 3er og folk som hadde alltid fått bedre karakterer enn meg fikk 3er de også... gjett hva tilbake meldingen lærern skreiv på prøven min.... " Djevel og Satan " sånn helt serriøst.... vet at det er djevel og satan er helt det samma men.. henne skreiv det på prøven min... og på en annen kompis av meg også... , så det er mange idioter i verden... for å være ærlig klag sikkelig til du kler av henne/han sensoren naken..så du kan voldta henne/han tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå