HåkonN Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Noen som har noen anbefalinger på nettbutikk i USA, som har gode priser og er seriøse? Også anbefalinger til våpen....? Har sett litt på Tippmann 98 Custom ombygget til Sniper, og Tippmann A-5 Sniper. (m/e-Mag) Disse noe bra? Gode alternativer? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Ingen her som spiller paintball? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg spiller litt, har en tippmann 98 custom, ombygd til ingenting Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg spiller hver søndag. Ballbreaker.no .Har selv en Spyder TL Plus ....Er veldig førnøyd med den, men den begynner å bli litt gammel nå. En av de andre jeg spiller med har ganske nylig fått seg en A-5, han e velig fornøyd . Han har også en Tippman 98 Siper Edition med Flatline løp. Denne har en vanvittig bra rekevidde. Kjenner ikke til så mange nettbutikker i USA, men det er jo mange bra norske da HER Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 bestillte min tippman pro-lite for leeenge siden fra www.paintballheadquarters.com vet ikke hvordan nettbutikken er, men de var veldig hyggelige på telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå