sida Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et digital-kamera som jeg kan ha med meg på ferie. Ønsker ikke å bruke mye penger på dette, billigst mulig, skal ikke over 1000 kr. Kameraet skal først å fremst brukes til å ta bilder av folk / strand / fest. Så på det billigste kameraet på ekjøp, Samsung EC-ES15, til 700 kr. Noen som har noen erfaringer med dette ? Så at kameraet brukte AA-batterier. Er dette en stor ulempe? Sluker det batteri? Noen som har andre kameraer å anbefale ? (Jo billigere jo bedre, skal ikke kjøpes på nettet) Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Samsung L201, selges på Lefdal til 1195 kr. Kjøpte det selv nå nettopp og er fornøyd. Var i samme situasjon som deg. Fikk råd om at standard batteri ikke var å anbefale da de gikk fort tomme. Det du eventuellt sparer på det andre kameraet bruker du opp på batteri på no time... Endret 24. juni 2009 av Jigzaw Lenke til kommentar
sida Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Så at Canon A480 også brukte 2xAA, som jigzaw ikke anbefalte ... er det å anbefale allikevel? Syns Samsung L201 så litt dyrt ut , men skal vurdere det Er dette noe bra(?) : Sony DSC-S980 Så det stod at "Kompatible minnekort : MS Pro/MS Pro Duo" , er det bra eller dumt ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så at kameraet brukte AA-batterier. Er dette en stor ulempe? Sluker det batteri? AA er både en fordel og en ulempe: - De går fortere tomme. + De oppladbare er mye billigere og dermed en god idé å kjøpe inn en liten bunke for lengre turer. + Går man mot formodning tom likevel finnes det alltids en kiosk som kan selge deg noen ikke oppladbare "nødbatterier". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå