Kjuagutt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Et spørsmål til alle nå som St. Hans/Jonsok er over. Hva gjorde du på St. Hans/Jonsok? Noen griller med venner og familie, noen jobber (takk til dere alle i helsevesenet og andre jobber hvor det er nødvendig!), noen drikker seg sanseløs, mens andre sitter hjemme aleine, hver sin smak! Undertegnede var på en artig reunion med klassen fra barneskolen, hvor vi møttes på stranden og grillet, og hadde det artig ilag, dette faktisk veldig koselig, etter som det blir sjeldent du ser de igjen. Noen som har noe de vil dele med andre så sleng ut! Lenke til kommentar
Sigwarth Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Grillet med familien, ganske hyggelig! Hvordan var det å se gamle klassekamerater igjen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg satt inne og spilte cs:s og begynnte å sette opp en cs:s server Jaja, sånn er det når man har brudd i både arm og bein og enn så lenge ikke får kommet seg ut av huset med mindre det er til sykehuset Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Var samlet masse familie og venner på ei hytte med mykje god grillmat osv. Hadde og eit bra stort bål som tok fyr til slutt, og så litt oppover mot skogen. Fekk heldigvis slukket dette rimelig kjapt ,då det stod 3 store kar med vann ganske nære bålet der ungene hadde plukket krabber og fanget småfisk og ha oppi. Heh, usikker på om dei overlevde:) Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva jeg gjorde? Jeg glemte av det. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Grillet med familien, ganske hyggelig! Hvordan var det å se gamle klassekamerater igjen? Var veldig artig å se igjen gammle venner. De fleste har jeg møtt gjevnlig, men noen jeg ikke hadde sett på noen år. Så det var mye å snakke om multisync Lagt til I dag, 10:10 Jeg satt inne og spilte cs:s og begynnte å sette opp en cs:s server ermm.gif Jaja, sånn er det når man har brudd i både arm og bein og enn så lenge ikke får kommet seg ut av huset med mindre det er til sykehuset rolleyes.gif Høres kjipt ut! Jaja, du får ha god bedring E7ite Lagt til I dag, 10:13 Var samlet masse familie og venner på ei hytte med mykje god grillmat osv. Hadde og eit bra stort bål som tok fyr til slutt, og så litt oppover mot skogen. Fekk heldigvis slukket dette rimelig kjapt ,då det stod 3 store kar med vann ganske nære bålet der ungene hadde plukket krabber og fanget småfisk og ha oppi. Heh, usikker på om dei overlevde:) Hehe. Sånn kan det gå høres artig ut, RIP krabber og småfisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg var på kino med en av mine "gamle" venner og så StarTrek. Artig film igrunn. Utenom det gjorde jeg ikke noe spennende. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sykla to mil, brente bål, grilla og skrev flaskepost. Etterpå gikk vi en runde i bygda og plukka moreller og jordbær som vi spiste etter hvert. Nydelig godt, kanskje bortsett fra for magen min:p Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Satt hjemme med en øl og spelte Enemy territory: Quake wars. Fett nok for meg! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Pilsa, spiste tonn med sjokolade og snuste noen bokser snus med en venn mens vi skiftet mellom Battlestar Galactica, Fullmetal Panic og GoW 2. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Grillet med familien og kjørte motorsykkel med en kamerat Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg jobbet. Ellers hadde jeg gjort ingenting. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Øvde på mopedlappen, siste innspurt. and then... I dag har jeg kjørt moped. YES I DID Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Øvde på mopedlappen, siste innspurt. and then... I dag har jeg kjørt moped. YES I DID Gratulerer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg tok noen øl og litt vin med fattern og en nabo på verandaen. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg tok noen øl og litt vin med fattern og en nabo på verandaen. Det var vel tilfeldigvis ikke derifra motivet i "Utfordringen" din kommer fra? Lenke til kommentar
Joukahainen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 jeg satt hjemme foran tv-en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå