Gå til innhold

CS? på vei ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe med det første, det blir bare mer og mer populært hver dag ser det ut som.

Jeg spiller litt semi fordi det er så mange cheaters ute og går, og dem ødelegger gameplayet i mitt syn.

Counter-Strike klarer seg nok ihvertfall i 2 år til.

Lenke til kommentar

Jeg har også stor tro på ca kommer til leve en stund til.

Men det er jo det at nå kommer jo halflife 2, vil det da bli lagd en cs mod til den da? hvis dette hadde skjedd så hadde det ivertfall blitt litt feter grafikk på cs :D

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å endre seg til nok en "cs-suger,nei-det-eier" diskusjon ;P Personlig spiller jeg CS på LAN, men ikke public eller i klan. Er rett og slett lei det. Merker forøvrig ikke noe til alle cheaterne folk snakker om. Kun engang jeg har opplevd juksing public. Kan ikke folk bare tolerere at noen er bedre i dette spillet enn andre? ;)

men, on-topic:

Tror ikke cs er på vei ned ennå. Skal litt til for å knekke verdens mest populærer online spill (er det ikke det? tror ihvertfall det^^)

Lenke til kommentar

Ser ut som cs blir her en stund til ja. Det -er- det mest populære online-spillet i dag. Og med alle tiltak som er gjort for de som er "pros", tror jeg ikke det går av moten med det første.. For min egen del, så spiller jeg cs så ofte jeg kan, ingen andre spill som "fenger" meg i dag. Gleder meg til half-life2 og de mod'ene som kommer med det :)

Lenke til kommentar
det har i alle fall vært behagelig lite CS-tyting her på forumet i det siste... la oss ta alle tegn som gode tegn...:)

Jippi :)

godt tegn for meg iallefall......

litt halvveis off topic kansje:

Egentlig kan jeg ikke fatte hvorfor for eksempel UT2003 ikke er mer populært enn CS, det har jo MYE bedre grafikk og gameplayen er såvidt jeg har sett og etter mine mening også bedre, mindre lame folk som bare sitter or whiner og slikt.......ingen "AWP HORE!!!!" "J*VLA CAMPER" osv der..... (riktignok ingen awp i UT2003 da men) ingen"REDEEMER HORE!!" heller :p

Skal folk sitte og hele tiden vente på de såkalte "nytenkende" spillene så kan de jo vente VELDIG lenge......

Om det kommer en ny fps så er jo som regel ikke den så mye anderledes, Skyt og drep, gå videre osvosvosv.....

Splinter Cell var jo litt mer snik osv da men dere burde fatte hva jeg mener......

Dette er iallefall mitt syn på saken(e)......MITT syn, jeg aksepterer andre's valg så lenge de ikke går ut over meg :p men slike mener nå jeg det.....

Lenke til kommentar

Synes det var synd at Operation Flashpoint hadde et litt dårlig multiplayer system jeg. Spillet er jo helt vanvittig bra!

Med bedre multiplayersystem ville det blitt helt konge.

Synes ikke spill er gøy uten en viss realisme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...