haakka Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 sierra har nå i litt over 3 år surfet på bølgen til half-life. så jeg vil høre meningen til andre. er counter-strike på vei ut? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Neppe med det første, det blir bare mer og mer populært hver dag ser det ut som. Jeg spiller litt semi fordi det er så mange cheaters ute og går, og dem ødelegger gameplayet i mitt syn. Counter-Strike klarer seg nok ihvertfall i 2 år til. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 det er godt muligt, men hvor lenge kan de (sierra) holde denne bølgen gående. mange mener jo at cs 1.6 kommer til å ødelegge counter strike Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Uansett hva Sierra eller Valve finner på, kan folk alltid velge å spille de tidligere versjonene, ingen som tvinger deg til å alltid ha den nyeste vet du Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har også stor tro på ca kommer til leve en stund til. Men det er jo det at nå kommer jo halflife 2, vil det da bli lagd en cs mod til den da? hvis dette hadde skjedd så hadde det ivertfall blitt litt feter grafikk på cs Lenke til kommentar
haakka Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 vet du når hl2 kommer? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Tothegame.com sier: EU RELEASE: 30-Sep-2003 Men det kan fort endre seg. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 du mener som med cs 1.6? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 du mener som med cs 1.6? heh, det var det jeg mente ja Lenke til kommentar
haakka Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 hmmf.... jeg kan egentlig ikke fårstå hvordan noen kan gå lei av cs??? det er jo STORT Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 CS er ute det er mest 14isser som er igjen nå det er ikke no bra lengere : alt for mange som jukser osv Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dette ser ut til å endre seg til nok en "cs-suger,nei-det-eier" diskusjon ;P Personlig spiller jeg CS på LAN, men ikke public eller i klan. Er rett og slett lei det. Merker forøvrig ikke noe til alle cheaterne folk snakker om. Kun engang jeg har opplevd juksing public. Kan ikke folk bare tolerere at noen er bedre i dette spillet enn andre? men, on-topic: Tror ikke cs er på vei ned ennå. Skal litt til for å knekke verdens mest populærer online spill (er det ikke det? tror ihvertfall det^^) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 om 15år så sitter jeg fortsatt og digger counter strike, tror ikke det er på vei ut, det er fortsatt en jevn strøm nybegynnere som ikke har spilt det før som begynner å spiller det og det er alltid en del noober på servere... Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ser ut som cs blir her en stund til ja. Det -er- det mest populære online-spillet i dag. Og med alle tiltak som er gjort for de som er "pros", tror jeg ikke det går av moten med det første.. For min egen del, så spiller jeg cs så ofte jeg kan, ingen andre spill som "fenger" meg i dag. Gleder meg til half-life2 og de mod'ene som kommer med det Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det har i alle fall vært behagelig lite CS-tyting her på forumet i det siste... la oss ta alle tegn som gode tegn... og SC er større enn CS, sorry folkens... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det har i alle fall vært behagelig lite CS-tyting her på forumet i det siste... la oss ta alle tegn som gode tegn... Jippi godt tegn for meg iallefall...... litt halvveis off topic kansje: Egentlig kan jeg ikke fatte hvorfor for eksempel UT2003 ikke er mer populært enn CS, det har jo MYE bedre grafikk og gameplayen er såvidt jeg har sett og etter mine mening også bedre, mindre lame folk som bare sitter or whiner og slikt.......ingen "AWP HORE!!!!" "J*VLA CAMPER" osv der..... (riktignok ingen awp i UT2003 da men) ingen"REDEEMER HORE!!" heller Skal folk sitte og hele tiden vente på de såkalte "nytenkende" spillene så kan de jo vente VELDIG lenge...... Om det kommer en ny fps så er jo som regel ikke den så mye anderledes, Skyt og drep, gå videre osvosvosv..... Splinter Cell var jo litt mer snik osv da men dere burde fatte hva jeg mener...... Dette er iallefall mitt syn på saken(e)......MITT syn, jeg aksepterer andre's valg så lenge de ikke går ut over meg men slike mener nå jeg det..... Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Synes det var synd at Operation Flashpoint hadde et litt dårlig multiplayer system jeg. Spillet er jo helt vanvittig bra! Med bedre multiplayersystem ville det blitt helt konge. Synes ikke spill er gøy uten en viss realisme. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ja Operation Flashpoint var et bra spill som her blitt glemt bort Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har egentlig aldri likt CS, og kan ikke skjønne at folk ennå gidder å spille det. Men det er vel bare meg. Så med andre ord, håper ihvertfall slutten for CS kommer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå