Gå til innhold

Bærbar erstatter for MacBook Pro.

Anbefalte innlegg

Jeg har en unibody MBP som jeg er veldig fornøyd med, men jeg heller sakte mot at jeg hadde det bedre i Ubuntu. Derfor tenkte jeg å undersøke litt hva jeg kan erstatte/supplere MBP'en med. Jeg er ingen gamer, og har derfor følgende krav:

- Minst 250GB disk

- Minst 2GB RAM.

- Grafikkort som gjør seg bra med Linux. Er det nvidia som er skarpest der for tiden?

- 15,4" skjerm med minst 1680x1050 oppløsning. Er det noen laptoper der ute som har så bra skjerm som MBP?

- Selvsagt så bra prosessor jeg kan få for prisen

- Stillegående!!

- Pris maks 12000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke kjøre Ubuntu i din MBP, gjennom Bootcamp?

Macer kjører f.eks. windows like bra som tilsvarende maskiner fra andre produsenter, så ser ikke for meg noen grunn til at det samme ikke skal gjelde for Ubuntu...

Endret av buitre
Lenke til kommentar
Kan du ikke kjøre Ubuntu i din MBP, gjennom Bootcamp?

Macer kjører f.eks. windows like bra som tilsvarende maskiner fra andre produsenter, så ser ikke for meg noen grunn til at det samme ikke skal gjelde for Ubuntu...

Jeg lette en del etter maskiner i går, men fant ingen som jeg synes er verdige erstattere. Har installert Ubuntu på Mac'en, men problemet jeg (og andre) har hatt er at den har blitt så fryktelig varm. Med de siste beta-driverne fra nvidia ser det imidlertid mye bedre ut, så da kan dere glemme denne tråden for denne gang :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...