Nygjerrig Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg liker flyvertinneuniformen utrolig godt jeg Den er så feminin lssm! Har hatt lyst å bli flyvertinne BARE pga uniformen, hehe. Lenke til kommentar
exel21x Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så sant så sant! trur jeg er enig med den dær! har lyst på ei flyværtinne jeg også Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Slike gammeldagse flyvertinneuniformer er sexy: Denne er kul: http://4.bp.blogspot.com/_PG3ew_iFi3A/SInf...s400/photo1.jpg Lenke til kommentar
Nygjerrig Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hva med andre uniformer? Sykepleier for eksempel Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 sykepleier uniform er overrated. Nå tenker du sikkert på en sånn uniform du får kjøpt på en sexbutikk, som er laget for være sexy? Og ikke en som faktisk blir brukt? Anyway må si meg enig i flyvertinneuniformer. Ja faktisk de som blir brukt i dag og.. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Nygjerrig Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Ja nei, jeg var på sykehuset for noen uker siden, og der bruker de store stygge t-skjorteaktige plagg, med hengebukser - så lite sexy som det går an. Men jeg tenker faktisk ikke på overdrevne sexed up sykepleieruniformer, personlig synes jeg at alle sånne uniformer så du kan finne i div sexbutikker er det nettopp det - overdrevne. Tenker litt mer gammeldags, med skjørt og feminine trekk, som midje osv Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Enig med flyvertinna. På menn så er det jo barskt med brannmann-uniform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå