markuss Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hallo jeg har akkurat kjøpt ny pc og noe som er veldig kjipt er at jeg ikke har lyd!! jeg bestilte fra komplett til fettern min som fikset pc'en .. og oss han var det lyd, men det skulle vise seg og slutte og virke når den kom til meg.. vær gang jeg setter inn pluggene så kommer det opp en meny om jeg har setti det riktig. så står det at headsettet skal inn i den grønne . så gjør jeg det da.. men da kommer det opp du har stikki kontakta inn i feil port. jeg hadde vista før og akkurat gått over til xp . nå har jeg instalert service pack 3 og alle driverne . og trodde allt skulle fungere .. nå hører jeg bare meg selv i headsettet fra mikken.. ( har også prøvd og koble til anlegg) noe som ikke funka ellr. det er sikkert no enkel forklaring på dette? ganske *noob* i sånne ting .. har prøvd og stikki kontakta i alle porter for og prøve men ingenting virker. vis noen har no peiling med det her så plis hjelp:) takk for svar Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei. Kommer det opp et vindu som dette når du plugger den grønne kontakten inn i den grønne porten? Hvis det gjør det, så bare velg front høyttalere (venstre og høyre). Hadde dette problemet i starten jeg også, men så prøvde jeg meg fram. Lenke til kommentar
markuss Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hei. Kommer det opp et vindu som dette når du plugger den grønne kontakten inn i den grønne porten? Hvis det gjør det, så bare velg front høyttalere (venstre og høyre). Hadde dette problemet i starten jeg også, men så prøvde jeg meg fram. ja tokk på den nå . men hører fortsatt meg selv !! må være no innstillinger da:P. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva slags lyd-driver/programvare er det du benytter? Og har du plugget mikrofonen i den rosa porten? Lenke til kommentar
markuss Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Hva slags lyd-driver/programvare er det du benytter? Og har du plugget mikrofonen i den rosa porten? har inne*bygd* lyd kort i hovedkortet som er asus mother board. ja jeg har satt den i den rosa porten:P bruker soundmax blackhawk *prog* Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Når er det du hører deg selv? Ventrilo, TS, etc? Lenke til kommentar
markuss Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Når er det du hører deg selv?Ventrilo, TS, etc? bare når jeg snakker helt til vanelig:P. men nå gikk det plutselig over:S .. veit ikke hva jeg skal gjøre ta pc med til en ' expert ' ellr no? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Altså du hører det sånn helt uten videre? Uten noen innspillings/kommunikasjonsprogrammer? Hvis det gikk over så er det vel ikke noe vits i å sende den inn. Men ville utforsket litt før du eventuelt sender den inn. Koster penger. Lenke til kommentar
markuss Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Altså du hører det sånn helt uten videre? Uten noen innspillings/kommunikasjonsprogrammer? Hvis det gikk over så er det vel ikke noe vits i å sende den inn. Men ville utforsket litt før du eventuelt sender den inn. Koster penger. ja.. men har 'utforska' lenge:P. og lyd er såpass viktig syns jeg så.. får tenke litt på det .. men jeg tror han fyren ler seg i hjæl fordi det er sikkert bare en liten ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå