FlinkeFreddy Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei. Har lastet ned Hammer map editor for å mekke et enkelt map til cs. Men klarer ikke å sette det opp. Har hatt det oppe å gå en gang for lenge siden, men da var oppsettet litt anderledes. Man skal sette opp alle adressene til hl.exe, cstrike.exe osv, men de finnes jo ikke fordi alle spillene kjøres gjennom steam. Så når jeg skal kjøre mappet jeg har laget, klarer ikke editoren å finne counter-strike. Noen som har erfaring ? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Last ned Source SDK og start Hammer derifra, bedre;) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har ikke mulighet til det. Tror ikke abbonementet mitt hos steam strekker seg langt nok. Spiller bare cs av og til, har ikke lyst til å betale for flere spill. Noen som har en løsning ? Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jo, hvis du har CS så har du også hammer Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Finner det ikke i steam ? Har sett under "verktøy", men ingenting der som gjør nytte for seg. Kun programmer for ded-servere... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Source SDK skal ligge under Tools/Verktøy Du kan kanskje søke på google etter en alternativ nedlastnings link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå