recer75 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg vil gjerne ta noen spesielle bilder men har problemer med å innstille kamera manuelt. Vil gjerne fine ut hvordan man endrer lukketiden, slikk at jeg får et uskarp bilde der det er bevegelser og resten blir klart. Selfølgelig har jeg stativ. Har prøvd men finer ikke fram. Vi helst ikke bruke de ferdiginstilte programene med legere luker tid. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du bruker vel program "S" (shutter priority) og setter en noenlunde rask lukketid. Kameraet justerer da blenderen. Mulig du må opp i ISO-verdi hvis du skal ha veldig rask lukketid og det ikke er helt lyst. Hvis 590UZ har ca. samme instillinger som 565UZ Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Du bruker vel program "S" (shutter priority) og setter en noenlunde rask lukketid. Kameraet justerer da blenderen. Mulig du må opp i ISO-verdi hvis du skal ha veldig rask lukketid og det ikke er helt lyst. Hvis 590UZ har ca. samme instillinger som 565UZ Nydelig takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå