Gjest Guest_Gutt19_* Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Må bare få utløp for å fortelle dette, for det irriterer meg selv at jeg har blitt sånn. Jeg møtte en jente, jeg var jomfru og ganske amatør når det kom til jenter. Men vi endte sammen. Jeg var sjeleglad. Det gikk to måneder så slo hun opp. Jeg var heartbroken. Grunnen var at det var blitt rart mellom oss. Det gikk to uker, hvor jeg som den dumme og desperate gutten sendte nattameldinger hver natt. Vi treftes da på en fest og ble sammen igjen. Etter dette kom måneder hvor hun hadde flere tenkepauser, å jeg grein og var helt ødelagt under disse. Men det ordnet seg. og noen uker etter begynte hun og prate om å slå opp, hun var veldig seriøs om det, jeg grein enda mer, var blitt enda litt mer ødelagt. Så ordna ting seg igjen trodde jeg. Men gikk en del uker og plutselig gjorde hun det slutt over msn, vi skulle aldri sees mer osv. Den natta var jævlig, fikk ikke sove, satte meg til å skrive brev, ble kvalm og grein som en foss. Jeg føler at det var noe som snappa på en måte den natten. Og dagen etter sendte hun melding og tok meg tilbake. Men hodet mitt er så fucka at jeg har vanskelig for å ta henne seriøst i det hele tatt. Skjer ikke at jeg lenger griner eller noe hvis hun starter med det dumme greiene igjen. Føler det er noe som hele tiden hvisker "bitch" i øret mitt når jeg tenker på henne, selv om jeg er glad i henne. Også merker jeg at jeg har fått en kvalmere innstilling til kvinner generelt. Som kompisene mine sier:"Jeg må slutte å se på kvinner som kjøttstykker". Men jeg har liksom fått inntrykket av at jenter er dramaqueens og svikefulle idioter. Selv om vi enda er sammen har jeg begynt å se etter andre jenter, for jeg vil bare finne meg en ny så fort som mulig - inn her face! Føler hun har ødelagt følelsene mine rett og slett. Vet noen om dette er noe som kommer tilbake? evnt. om jeg finner en ny jente? Vet jeg var dum som fant meg i det fra henne. Eller er de tinga noe som alle forhold går gjennom? jeg er fortsatt amatør innen forhold Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Årets dørmatte går til... Ta deg sammen. Et par drammer når det vonde kommer innover kan ha stor effekt. Nå tenker du kanskje; "Å drikke hverdager, er ikke det rimelig tragisk"? Absolutt ikke. Drikk vekk sorgene, så kommer du kjappere tilbake til ditt gamle, humørfylte deg. Det klarer du fint. Jeg vet ikke helt hva som kan sies når det gjelder din emosjonelle side. Uakseptabelt og patetisk er det uansett. En mann skal ikke vise følelser utenom glede, lyst, hat osv. Viser du dette, havner du nederst i den sosiale rangstigen. Dette må du skjerpe deg på. Endret 23. juni 2009 av HeilMartin Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Love hurts! Uansett, tror du bare bør prøve å glemme henne så fort som mulig. Ta en skikkelig kanonfylla med gutta og tenk på noe annet enn henne. Lykke til! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har du fått noen grunner til at hun er så ustabil? Virker som det er noe mer under det hele når hun kan slå opp med deg på MSN en kveld, og si at dere aldri skal sees igjen, for å så ta deg tilbake via SMS dagen etterpå? Hun vet akkurat hvordan hun har deg, og vet at hun kan gjøre akkurat hva hun vil for du vil komme tilbake. (noe du har gjort et par ganger allerede) Du har desverre havnet i en situasjon hvor hun sitter med all kontroll, og rett og slett leker med deg. Kom deg vekk fra henne. Det er tydelig som dagen at du ikke har godt av henne. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Føler hun har ødelagt følelsene mine rett og slett. Vet noen om dette er noe som kommer tilbake? evnt. om jeg finner en ny jente? Vet jeg var dum som fant meg i det fra henne. Eller er de tinga noe som alle forhold går gjennom? jeg er fortsatt amatør innen forhold Nooo, det er absolutt ikke noe alle forhold går gjennom. Mange av de du leser om her inne..men så hører vi logisk nok ikke så mye om de tusenvis andre som ikke er slik. Yeees, du var utrolig tøffel som fant deg i det der. Du kommer garantert til å finne en ny jente. Og om denne jenta er litt mindre ustabil og fjortis kommer følelsene dine til å komme på rett kjør igjen. Bare pass litt på at ikke følelsene du sitter igjen med etter dette forholdet blir med videre og påvirker de neste forholdene dine. Kun erfaring gjør deg til noe mer enn amatør. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 GLEM HENNE! Og ta deg sammen. Du virker som en liten sutreunge som ikke tåler å høre ting. Ja greit, det er helt for jævlig. Men å grine, surve, og sende nattameldinger og slikt gjør det ikke særlig lett for jenta heller. Sikkert derfor hun ikke ville snakke med deg mer i det heletatt. Mulig hun føler seg presset til å ta deg tibake igjen hver gang. Ikke press henne til det, la det gå sin gang. Passer dere ikke sammen, så ja, da passer dere ikke sammen. Det finnes så mye mer der ute, (klisje, men sant) og du kommer helt sikkert til å finne deg noe bedre. Men aller først, jobb med deg selv, ta deg sammen. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Slik hun oppfører seg; hun er tydeligvis ikke glad nok i deg til å være sammen. Etter å ha slått opp utallige ganger må du vel forstå dere nok ikke er meant to be. Og det at du faktisk nå er sammen henne mens du er på utikk etter andre og hevn, er kvalmende. Slå opp med henne. Er ikke farlig å være singel. Og så finner du gjerne ei som fortjener deg, og gir deg tilbake et normalt forhold til det hele. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du ble for tøffel, nå må du komme deg over hun, les litt rundt på forumet, så får du nok av gode tips.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg selv har fått en veldig negativ innstilling til mange jenter grunnet faenskap. Gått fra å være naiv til pessimisst, skulle gjerne havnet et sted midt i mellom, men nei Hvertfall. Selv om jeg har denne innstillingen til mange jenter, så har jeg kjæreste. Tok tid før det ble helt seriøst, men det er egentlig bare positivt. Har også lært meg å ikke godta alt mulig dritt. Kom deg bort fra denne jenten og prøv å glem henne så fort som mulig, før du blir enda mer fucket. Finner alltid noen bedre. Er ikke noe sjakktrekk å holde deg til henne fordi du bare vil ha noen. Ingen fare å være singel. Kom deg ut på fester og i prat med jenter. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ikke alle damer er sånn. Ta det som en utfordring, gjør det slutt og finn deg ei amatørjente å kose med. Tror ikke det er noen særlig vei utenom. Med mindre du vil fortsette å pines. Pros = hoes Endret 30. juni 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg er litt imponert over hvor lenge hun holdt ut med en fyr som griner sånn. Man up. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Virker som hun synes det var litt morsomt å leke med deg på den måten. Ta deg sammen og bli en mann. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du må bare kvitte deg med hun dama her. Selvfølgelig er du glad i henne, men du er sikkert glad i mora di også liksom. Jeg tror ikke hun er kjæresten din i hjertet ditt - alt frem og tilbake med henne har mest sannsynlig ødelagt følelsene dine ovenfor denne jenta. Gjør det slutt med henne en gang for alle. Hvis hun gråter så er det fordi det er et nederlag for henne at du gjør det slutt med henne, og ikke omvendt. Ergo: ikke bry deg hvis hun begynner å gråte og ber deg om og bli. Etter hvert får du stablet deg skikkelig på beina igjen, og da har du lært at du skal styre unna jenter som behandler deg slik. Og selvføgelig finner du deg en annen jente som du forelsker deg i Du får kanskje litt problemer med å stole på henne i begynnelsen, men du må bare ta sjansen. Lenke til kommentar
Grubl Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ikke bli kynisk! Ikke alle har styr på livet, og mange tar det ut på andre. Ikke døm halve mennskeheten pga ên opplevelse Nå vet du hva du ikke vil ha i et forhold Endret 30. juni 2009 av Grubl Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Enkelt å si, litt værre å leve opp til.. Bli mann, ikke dørmatte.. Kvinnfolk som holder på slik (forsåvidt mannfolk også) leker med følelsene dine.. Drikk deg drita med gutta og finn deg ei ny fort som svint... Glem henne, hvis hun leker så mye med deg nå, så kommer hun ALDRI til å ta deg seriøst uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå