Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føste gang du hadde sex!


Saarah

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her og har lurt på hva slags tråd jeg skal lage... Så jeg tenkte at jeg kunne lage en om hvor dere forteller

 

hvor dere hadde sex første gang! Gi oss gjerne detaljer om hvordan det var ;D

 

Jeg begynner:

 

Jeg og kjæresten min ville gå en tur så det ente med at vi gikk til skogs. Ingen av oss likte skogen, men vi fant en veldig gammel hytte! Vi fatt en avis fra 1998!! Uansett! Vi syntes dette var litt spennende så det ente med at vi la oss ned på gulvet og snakka, jeg kjente at jeg ble litt kåt av å være litt nervøs for at noen skulle komme.

 

Det ente med at jeg satte meg oppå han og ba han om å knulle meg! Jeg er en jente som elsker sex så jeg brydde meg ikke om hvor hardt han hadde tenkt til å knulle meg! Jeg ville bare kjenne kukken hans inni meg! Vi hadde sex en stund det var ingen som kom å så oss, men vi dro ofte til den hytta for å si det sånn ;D

 

Din tur!! :D

Endret av Alastor
Innlegg formatert så det blir lettere å lese.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortell heller da folkens :p

 

Første gangen var kjempegøy. Ei random lokal tøs viste interesse for meg via gode gamle biip.no og taper som jeg var tok jeg imot med åpne armer "åjj, noen prøver seg på meg, og hu er fin, driiitfett". Så vi sendte en del meldinger og blabla og på mystisk vis endte hun opp hos meg kåt som ei bjørkekvist.

Vi lå og klina litt og junior sto for fullt, helt til det var klart til å penetrere. Plutselig var junior død. Etter noen minutter med pinlighet fikk jeg liv i han og hun lå i doggyposisjon foran meg.

 

"Nå har hun venta for lenge, så nå skal jeg ta ho skikkelig hardt som hun liker det" tenkte jeg, før jeg kjørte inn med all min kraft. Et rykk og et smertefullt hikst i hele jenta merket jeg mens jeg tenkte "dæven hun var kåt" før jeg kjørte på så fort og hardt jeg kunne. Plutselig merket jeg at junior verket så jævlig at jeg trodde min siste time var kommet, men jeg ville ikke skuffe henne så jeg kjørte på til jeg ikke klarte mer. Trakk ut junior og så at her var det blod helt fra musa hennes til lakenet. Jeg så ned på junior og prøvde å pønske ut hva som hadde skjedd, og joda. Strengen hadde ryki og blod rant forsiktig ut mens det svidde noe helt grusomt.

 

Jenta tok det fint og ble med meg ned i dusjen for å skylle oss litt. Så stakk hun, og jeg satt igjen stolt over å ha mista jomfrudommen :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Gjest Guest_lillemeg_*

Haha, mange artige stunder her. :D

 

Første gangen min gikk helt greit, eller ganske bra og rolig egentlig! Jeg og kjæresten min, Erik, har alltid hadd et avslappet forhold og alltid kost litt med hverandre. Vi var ganske like og tok alt med ro og hadde ikke sex med det første, fordi vi visste at vi var begge usikre og ikke helt klar enda (med hensyn til pinligheter, uvitenhet, mangel på intimbarbering, og andre flaue ting som kunne skje, og hvordan vi skulle forholde oss under akten osv.) :p

 

Men så skjedde det da, for to uker siden, det var rundt elleve tiden og vi hadde nettopp sett en film sammen. Og han var hjemme alene i det gigantiske huset sitt! pluss i boka. :p

Så vi koste en stund, og vi ble begge veldig kåte og varme, for vi hadde aldri vært så alene sammen før.

Han tok meg i handa, og ledet meg til senga, satte oss ned, og spurte: "Vil du?" overaskende forståelsesfull og tålmodig. :!: Jeg ble med på det, siden jeg hadde alltid hadd lyst, og jeg følte at en gang må være den første, og det er ingen annen jeg heller ville ha gjort det med enn han nå. Jeg følte meg overaskende klar, men likevel, livredd! Så vi klinte til, mens vi tok av oss klærne. Forberedt, som alltid, hadde han et kondom liggende i skuffen, og vi tok det på sammen. :D Jeg tenkte på hvor godt dette skulle bli. Så begynte vi da, rolig beføling her og der, men så utviklet der seg til misjonærstillingen og litt røring her og der. :p

 

Det gikk veldig bra, og både han og jeg kom, og jeg kan tryggt si at vi begge ble overasket over hvordan vi gjorde det og liksom hvordan vi reagerte og slikt. Vi var jo noobies begge to, og det var veldig skrmmende, men mest godt. :p Jeg hadde egentlig litt problemer med å vise meg frem, og musa mi da (trimmet, ikke rørt) men vi hadde oss under lakenet da, så jeg unngikk heldigvis at han nistirret i den mindre vakre delen av kroppen min (og egentlig til alle kvinner, hvem synes at fitta egentlig er fin?) :roll: hahaha, så det var min første gang iallefall! :p

Vi er sammen enda, og ting går dritbra! Men vi er bare 16 år .. :innocent: (du har sikkert lurt på alderen min gjennom hele eventyrstunder) 10HI :D

Lenke til kommentar

Vel jeg får vel forsette da...

 

Jeg var jomfru frem til i dag :D

 

ferdig.. :p neida :)

 

Det hele startet med at jeg snakket med ei venninne jeg er god og trygg på, på msn.

Vi snakket bare på tull rundt området SEX, da jeg plutselig spørte "vil du?". Jeg argumenterte med at vi kjente hverandre, og at vi var trygge på hverandre... Nervøst ventet jeg på svar, og svaret ble skuffende.. vet ikke. Senere konkluderte hun med et klart NEI!

 

Denne uka var hun på besøk hos en tante nær plassen jeg bor. Plutselig får jeg en sms; "Jeg har ombestemt meg...". Jeg benyttet kjangsen og avtalte at hun skulle komme hjem til meg. Vi avtalte også hvordan vi skulle gjøre det, osv.. man skulle jo være trygge på dette :)

 

Da hun var hos meg, var foreldrene mine på jobb, alt passet bra :) Nervøst begynte vi å ta av klærne. Først tok jeg skjorta, så gjorde hun det.. deretter tok jeg kortbuksa, annenhver :)

Jeg begynte forsiktig å beføle henne, og til slutt å slikke. Etter en god stunn med slikking å fingring (for å unngå at hun skulle få vondt..) var det henenstur. Etter et litt skuffende sug, gikk vi videre, men det gikk ikke så bra :( Hun syntes det gjorde for vondt da jeg skulle penetrere henne at hun trakk seg.

 

Dagen etter (i dag) kom hun over igjen (etter litt overtalelse ;)) og vi prøvde igjen. Nå var foreldrene mine hjemme, men vi skulle jo gjøre dette, så vi satte på en film med god lyd å låste døra. Etter en kort oppvarming, begynte vi med penetrering igjen. Hun satt oppå meg, fordi det var det vi mente var lettest. Jeg presset lillemann forsiktig bittelitt inn, og ut igjen. Litt lengre inn neste gang, osv. Slik forsatte vi til blodet begynte å komme.. not a virgin anymore :D

 

Vi avsluttet med runking og suging, ettersom hun ikke ville gjøre mer med sin kropp :D

 

thats it ;)

Lenke til kommentar

Første gang jeg hadde sex var det på en strand, på en solseng om natten. Vi hadde ikke planlagt det, men det bare ble sånn etter litt roting og kyssing. Varte ikke så lenge, var litt redd for å bli oppdaget + at vi ikke hadde kondom. Jeg hadde akkurat fylt 15 på det tidspunktet og hadde ikke begynt på P-piller. Det var en koselig men litt merkelig opplevelse, han og jeg ble sammen etterpå, men det varte ikke så lenge, ettersom avstanden var for stor, hvertfall for en 15 og en 16 åring. Jeg har aldri angret i ettertid og synes det var en fin måte å debutere på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Er morsomt å se hvor mange forskjellige måter det finnes å debutere på ;)

 

Min var derimot ganske "plain".

Jeg og min kjæreste var hjemme hos ham. Etter å ha vært sammen 3 mnd hadde vi sex i sengen hans. Det gjorde en aldri så liten smule vondt. Han var min første og eneste. Når har vi vært sammen 3 år.

:)

 

Ganske a4-aktig, men virkelig glad for det var slik deg ble :D

Lenke til kommentar

Var ca 16 da jeg møtte ei via ei venninne. Fikk en meld av hun som lurte på om jeg ville komme bort, siden hun kjeda seg og var aleine. Starta med film, og utvikla seg. Fikk aldri sett slutten på den filmen :cry:

 

Kan legge til at hun var 18 år eldre, og viste hva hun dreiv med! Turn-on med selvsikkerhet!

 

:thumbs:

Endret av Henrikenn
Lenke til kommentar

Jeg og noen kompiser var på Tusenfryd og spilte volleyball i solsteken. Etter en stund står det to jenter der og ser på, og de ser på en stund. Så da spør vi om de ikke ville være med, for de var tross alt veldig pene. Det ble spilt volleyball og enden på visa var at jeg fikk gitt fra meg mob.nr.

 

Et par uker senere får jeg en del meldinger av hun ene, som visstnok syns jeg var kjekk. Vi møttes en tre-fire ganger hjemme hos henne. Det startet med en klem første gang, kyss neste, tørrpuling tredje gang, og slutt på jomfudom siste gang jeg så henne. Jeg var i aller høyeste grad nervøs, og det måtte en del triks til for at junior skulle våkne. Når penetreringen begynte husker jeg at jeg syns det var litt vondt i førsten, da jeg aldri hadde runket med forhuden nede før, og hun var trang. Men det gikk seg til etter hvert som jeg ble kåtere og kåtere. Jeg brukte 10 min på å gjøre ferdig mitt show, før jeg faktisk måtte løpe av gårde for å rekke siste toget hjem.

 

På toget var nok jeg den mest fornøyde personen av alle. Stolt og klar for å dele min historie med kompisene mine som alle akkurat hadde hatt sex før meg.

Lenke til kommentar
Gjest erfaren

Jeg var 17 år.

Kjøpte et manneblad og ringte en prostituert.

Hun var aikker 40 og bodde på sandaker. Hun spurte om jeg vill ha 1 jente til.En på som satt på tjøkkenet. Men jeg hadde ikke råd.

Hun red meg i nesten 1 time før jeg sprutet.

Anyways, det var min første gang

Lenke til kommentar

Min er ganske kjedelig men...

 

Jeg husker at jeg alltid backet ut tidligere, hadde sikkert hatt med meg 5-6 jenter hjem tidligere, sovet i samme seng, men det skjedde aldri noe. Men ihvertfall denne jenta var litt annerledes, for hun var rett og slett ikke sjenert at all, hun bodde langt nok unna til at hun var utenfor min vennekrets og jeg hadde ingenting å tape mtp flaue historier til venner seinere. ^^

 

Vel ihvertfall her er hvordan det skjedde:

Vi møttes på en tilfeldig fest, ble litt roting, utveksling av nummer osv. Dagen etter var hun glemt, det gikk et par dager før det plutselig datt inn en melding på telefonen, vi pratet ganske mye på sms og avtalte seinere å møtes igjen. Jeg dro da til hun og vi så en film, det ble mye kos, klining og det ble etterhvert ganske sent. Hun spurte om jeg ville sove over, men igjen backet jeg ut og sa jeg ikke hadde mulighet til det..

Vi pratet fortsatt mye over telefon og vi avtalte også å møtes igjen, denne gangen skulle vi på fest sammen hos en kompis av meg. Jeg viste egentlig allerede da at det kom til å skje ting denne kvelden, hun hadde tidligere sagt rett ut at hun ville ha sex, men da ble det ikke noe av. Det ble selvfølgelig alkohol med i bilde og da ble jeg fort mye tøffere, når vi skulle legge oss endte vi automatisk opp i samme seng og vi startet med vårt. Etter en liten stund kom ei venninne inn på rommet og skjelte meg ut fordi hun var ikke så happy over at jeg lå å knulla på ei anna jente. Men jeg brydde meg ikke å fortsatte, ble ikke så veldig velykka fordi jeg hadde fått i meg store mengder alkohol. Var ikke så stort for meg så angrer ikke eller noe, men vi hadde et lite forhold en liten stund også. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kom hjem, og " :p koste :p " litt med kjærsten min. Etterpå satt jeg i sofaen og så litt på tv. Plutselig kom hun og slengte seg i fange mitt og beggynte å kline. Hun rev av skjorten min og slikte på meg, jeg tok av henne skjorta, men hun hadde bh :p . Hun tok armen sin sakte nedover overkroppen min og jeg skjønte hva hun ville. Hun opnet boksesmekken min og klemte penisen hardt. Tenk resten selv.

Endret av Teknoid
Lenke til kommentar

Ser det er endel som har hatt det ganske bra første gangen :p

 

Jeg vil påstå at jeg også hadde det, men var en liten ting som hindret at alt ble perfekt :/

 

Jeg hadde drevet på med denna jenta en stund. Hun var type: skikkelig søt og hadde ordentlig deilig kropp. Hadde aldri trodd at dette skulle skje med oss, men da tok jeg visst feil :p

 

Det hele startet med at jeg var hos hun og så på film. Etterhvert begynte vi kline og tafse på hverandre. Junior ble hard med en gang. Så kledde hun av meg på overkroppen. Da "måtte" jo jeg gjøre det samme med hun. Hadde aldri vært borti BH-stropp-lås før, og skulle nå prøve å ta den av for første gang. Så for meg at jeg kom til å faile skikkelig, men det gikk lett som bare det :) jeg begynte å fingre hun, og flere plagg gikk etterhvert av, ved at hun kledde av meg og jeg kledde av hun. Når vi kun hadde på oss undertøyet begynte vi å tørrpule. Hun over meg. Holdt på slik en god stund, til hun reiste seg slik at hun fikk av meg boxeren, og la seg slik at jeg fikk av hun undertøyet hennes. Men da ville jo ikke junior være med på moroa mer, og ble halvslapp :/ Hun prøvde å runke han stiv igjen, mens jeg lekte med musa hennes. Selv om hun gav tegn for at hun hadde det godt, hjalp det lite for min del. Jeg la meg så over hun og begynte å "tørrpule" ute klær. Det hjalp tydeligvis. Så fant hun fram kondomet, men da jeg fikk den på, ble junior halvslapp igjen. Dermed la hun seg over meg igjen, og prøvde å få han stiv på samme måte. Vi holdt på en stund med runking/fingring/"tørrpuling" til vi var sikre på at den var stiv nok og ville holde seg slik. Hun fant frem et nytt kondom, (stygt at det heter et kondom btw) og for å være sikker på at jeg skulle få den inn og starte penetreringen før den ble halvslapp igjen, kjørte jeg på, men ba hun si ifra hvis det gjorde vondt ellerno. Jeg fikk den inn og vi kjørte kun misjonærstillingen, i frykt for at junior ville svikte meg atter en gang :ph34r:

 

Utrolig mye slit egentlig, men vi bare lo av det, både da og i ettertid :p

Lenke til kommentar
Gjest Har aldri hatt dte

Jeg har egentlig aldri hatt det. .

Jeg er 13 år (er det veldig tidlig)

Men jeg bor pokkers langt unna alle, så tar buss til skolen

Blir sikkert aldri noe på meg,

Vis jeg hadde bodd i sentrum.

Tror jeg det kanshe hadde nærmet seg noe.

Lenke til kommentar
Men jeg bor pokkers langt unna alle, så tar buss til skolen

Blir sikkert aldri noe på meg,

Det vil før eller senere få ingen betydning.

 

Min første gang var forsåvidt på en strand, i solnedgang. Jeg var 14, mener jeg. Det var min siste dag på ferie. Hun skulle være en uke til. Etter noe alkoholinnholdig drikke følte jeg at avskjedssex var en god ide. Det mente hun også.

 

Har ikke snakket mye med henne siden :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anette_*

Jeg var på et festivalområde når jeg var 15, og drakk meg stupfull på påspandert drikke. Venninna mi visste at noe var i gjære når jeg plutselig forsvant, og hun begynte å lete etter meg. Da hun kom inn i teltet jeg var i, så hun rett inn i de to rompeballene til en voksen mann som pumpet løs over meg. Jeg var for full til å ane mye av det som foregikk. Han ba henne om å vente til han hadde gjort seg ferdig, og fortsatte bare. Da jeg kom ut, var det første jeg gjorde å sette meg på huk utenfor teltduken for å tisse. Først da jeg så sæden komme tytende ut skjønte jeg at jeg hadde hatt sex. Veninna mi spurte om han fyren visste hvor gammel jeg var, og han svarte at jeg hadde sagt at jeg var sytten, men om jeg gjorde det husker jeg ikke noe av. Hun fikk meg hjem og i seng. Dagen etterpå ordnet jeg med angrepiller, og angret noe forferdelig. Musa var så sår at det kjentes ut som om jeg hadde hatt en cola flaske opp der. Siden han satt over meg for å ronke den opp før han stakk den i meg, husker jeg at penisen hans var ganske stor og luktet vondt. En patetisk fyr egentlig. Han kom nesten med en gang første gang han gjorde det, så det var andre omgang han ga meg som venninna mi så.

Lenke til kommentar
Gjest Respekt.for.damer
Jeg var på et festivalområde når jeg var 15, og drakk meg stupfull på påspandert drikke. Venninna mi visste at noe var i gjære når jeg plutselig forsvant, og hun begynte å lete etter meg. Da hun kom inn i teltet jeg var i, så hun rett inn i de to rompeballene til en voksen mann som pumpet løs over meg. Jeg var for full til å ane mye av det som foregikk. Han ba henne om å vente til han hadde gjort seg ferdig, og fortsatte bare. Da jeg kom ut, var det første jeg gjorde å sette meg på huk utenfor teltduken for å tisse. Først da jeg så sæden komme tytende ut skjønte jeg at jeg hadde hatt sex. Veninna mi spurte om han fyren visste hvor gammel jeg var, og han svarte at jeg hadde sagt at jeg var sytten, men om jeg gjorde det husker jeg ikke noe av. Hun fikk meg hjem og i seng. Dagen etterpå ordnet jeg med angrepiller, og angret noe forferdelig. Musa var så sår at det kjentes ut som om jeg hadde hatt en cola flaske opp der. Siden han satt over meg for å ronke den opp før han stakk den i meg, husker jeg at penisen hans var ganske stor og luktet vondt. En patetisk fyr egentlig. Han kom nesten med en gang første gang han gjorde det, så det var andre omgang han ga meg som venninna mi så.

Fy faen for en jævel (jævel er vel et ganske svakt ord for sånne om han) :mad:

Har du anmeldt det? Det blir ikke bedre av å IKKE anmelde det :no:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...