Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei jeg har et problem,jeg ga ei jente et tips på nettby,hun takka for tipse,og det var det. Noen dager seinere såg jeg ho på sukker,var innom profilen hennes og såg at hun hadde fulgt tipse mitt. Hadde lyst til og skrive til ho,og begyne på nytt, for jeg har et annet bilde på sukker. Men fant ingenting og skrive til ho,Veit at er dumt og gi noen et tips så uten vidre,men det er noe jeg er flink til og gi råd og tips,så jeg syns hun trengte et bare. Blir jo sett mer som en rar person da tror jeg Så lurer på om det går ann og gjøre noe,ut av dette,eller om det er bedre og gjøre ingenting Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Uhm Du har lyst til at det skal utvikle seg mellom deg og denne jenta? Er det sånn å forstå? Hvis du virkelig vil så kan du jo gjøre noe ut av det. Men spørs bare hvor mye. Er vel ikke akkurat dumt å gi tips hvis de blir fulgt? Nå vet jeg ikke hva slags tips det var (så kan ikke si at det var rart eller ikke). Men kan du ikke bare si at du så at hun hadde fulgt tipset ditt. Og bare ta det derfra? Viser hun liten interesse så ikke gjør noe mer ut av det. Da tenker du bare gjort er gjort, prøvd er prøvd. Ingen skade skjedd Lykke til Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Selfølgelig kan det bli noe! Men ikke tenk så mye på hva du skal skrive.. Litt etter jeg har åpnet en samtale pleier jeg bare å skrive noe som "hva er yndlingsfargen din? og liker du hester?" .. Deretter sier jeg bare at jeg prøver å få samtalen i gang siden du er så treig, eller noe i den duren. Få det til å virke som om du er bedre enn hun, og at du tuller med hun.. Det liker de, så lenge de skjønner at du bare tuller med dem I ditt tilfelle kan du jo bare skrive; Næmmen, du er overalt på nettet du? ;D eller bare "hei, husker du meg? fra nettby " Endret 24. juni 2009 av Phase Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 What? Hva var tipset? Hva vil du med denne jenta? Hvorfor akkurat henne? Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skjønte ikke stort av denne førsteposten.. =/ Vil du ha flere svar tror jeg du må skrive litt klarere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå