Stigma Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei, Kan noen gi meg noen gode annbefalinger på programvare for passord cracking av rar/zip filer og lignende formater? Det viktigste er støtte for rar, men støtte for flere formater er naturigvis et stort plus. Ser også etter noe som ikke er så fryktelig tungvindt å bruke (vil altså helst unngå programmer uten et grunnlggende GUI ihvertfall). VIl vurdere både lisens programvare og freeware. Platform: Windows XP. På forhånd takk. Håper dette var det mest passende subforumet -Stigma Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) google is ur friend: http://www.google.no/search?hl=no&q=ra...amp;oq=Rar+pass mange muligheter (de fleste av de er bare trial som ikke kan cracke mer enn 3 "siffer" NB: slike programmer blir ofte tatt opp av antivirus programmer Endret 24. juni 2009 av Submit Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Takk Submit, men jeg tror kanskje du misforsto litt Problemet er ikke å finne et program som kan gjøre denne typen oppgaver, men heller å få vite litt om hvilke som annbefales. Altså er jeg i hovedsak ute etter erfaringer osv. fra folk som har brukt disse programmene over litt lengre periode. -Stigma Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hadde et program før med muligheten for zip/rar-cracking. Blir vel vanskelig å finne igjen, men om jeg snubler over det så sier jeg ifra Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Denne brukte jeg for noen år siden, litt eldre versjon naturligvis, men den funket bra, tok nesten 1 dag på et langt passord husker jeg. http://www.elcomsoft.com/archpr.html Selskapet er også en av de mer seriøse i markedet og har eksistert i hvertfall siden 2001 når jeg brukte excel crackeren deres, mange av disse såkalte cracker selskapene har useriøse annonser, trojanere og diverse drit på websidene, styr unna disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå