Gå til innhold

Annbefalinger for bra og brukervennlig rar/zip passord cracker

Anbefalte innlegg

Hei,

Kan noen gi meg noen gode annbefalinger på programvare for passord cracking av rar/zip filer og lignende formater? Det viktigste er støtte for rar, men støtte for flere formater er naturigvis et stort plus. Ser også etter noe som ikke er så fryktelig tungvindt å bruke (vil altså helst unngå programmer uten et grunnlggende GUI ihvertfall). VIl vurdere både lisens programvare og freeware. Platform: Windows XP.

På forhånd takk. Håper dette var det mest passende subforumet :)

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Submit, men jeg tror kanskje du misforsto litt :) Problemet er ikke å finne et program som kan gjøre denne typen oppgaver, men heller å få vite litt om hvilke som annbefales. Altså er jeg i hovedsak ute etter erfaringer osv. fra folk som har brukt disse programmene over litt lengre periode.

-Stigma

Lenke til kommentar

Denne brukte jeg for noen år siden, litt eldre versjon naturligvis, men den funket bra, tok nesten 1 dag på et langt passord husker jeg.

http://www.elcomsoft.com/archpr.html

Selskapet er også en av de mer seriøse i markedet og har eksistert i hvertfall siden 2001 når jeg brukte excel crackeren deres, mange av disse såkalte cracker selskapene har useriøse annonser, trojanere og diverse drit på websidene, styr unna disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...