e-seland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 plutselig kunne jeg ikke bruke firefox eller explorer selV om jeg er koblet til internett. jeg mistenker at det kan ha noe med at jeg lastet ned vba (visualboy advance ). hvordan kan jeg fikse dette problemet ty Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 plutselig kunne jeg ikke bruke firefox eller explorer selV om jeg er koblet til internett. Forklar nærmere. Starter ikke programmene? Eller kan programmene ikke vise internettsider? Har du i det hele tatt tilgang til internett? Lenke til kommentar
e-seland Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 jeg har tilgang til internett men når jeg prøver å opne firefox står det at det har kresja og når jeg prøver å opne explorer kommer det opp et vindu som jeg kan sende rapport eller no9e sånt Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det som pleier å løse slike problemer er rett og slett å installere windows på nytt med dertil formattering av harddisken. Evt kjøre produsentens recovery-cd. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Du kan prøve systemgjennoppretting til ein dato før du fekk problem med nettlesarane. @geir_hk: er det verkeleg naudsynt å legge inn windows på nytt fordi nettlesarane ikkje verkar? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå