Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lei av å være singel, trenger desperat tips.


Gjest desperat?

Anbefalte innlegg

Gjest desperat?

Heiiiisannnn...

 

Ja.. Jeg begynner og bli lei av å være singel, og søker tips og råd!

Var rett før jul i et forhold som varte et par mndt, men det var desverre ikke vellykket.

 

Begynner andreåret på videregående til høsten, og sliter med at det er få jenter på skola jeg går, og at jeg desverre ikke møter jenter så mange andre steder da jeg faktisk ikke vet hvor eller hvordan! På skolen går det liksom av seg selv, men ellers på gata ser jeg ikke helt hvordan..

 

Dere vil nok si "Ikke stress, ro ned" bla bla bla, men jeg er faktisk nesten desperat.

 

Tips og råd til hvordan jeg kan bli kjent med jenter, og evt hvordan gå videre?

 

Høres veldig sykt ut dette her, men for og få det klart: Jeg er ikke så desperat at jeg tar hvem som helst! Men er ikke såå kresen!

 

Jeg syntes selv jeg har vært veldig uheldig med utseende, men går velkledd og er ikke slaskete eller nerdete.

Jeg er ganske sosial av meg, men når det gjelder kjærlighetslivet er jeg helt dævv.

Dog hører jeg fra andre at jeg faktisk slett ikke er stygg. Da jeg har slitt med selvtilliten hele livet, klarer jeg ikke tro dem.

 

UANSETT, what to doo? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ro ned, ikke noen vits å stresse. Jeg kan lukte at du er desperat helt herfra, så hvordan andre oppfatter din hormonfylte tilstedeværelse har jeg lite lyst å vite. Det du burde gjøre for å roe ned sexdriften din er å finne deg en kamerat som kanskje vil gjøre litt mer enn bare å snakke drit. Prøv å eskalere. En dag han er på besøk kaster du deg bare over ham, tunge i munnen, hender på rompe og lår, massering i skrittet.

Endret av HeilMartin
Lenke til kommentar

Heilmartin du kan i det minste prøve å være til hjelp?

 

 

Hej Hej

 

Nå tror skriver at det er få jenter på skolen betyr at du kommer fra et nokså lite sted? Eller er det flere større skoler i område hvor alle jentene er?

 

Andre året videregående? Så 17 eller 18 eller tar jeg helt feil der? Det er jo en perfekt alder å begynne å feste og drikke (ikke at jeg hinter til at du må drikke for å treffer jenter). Men er kanskje litt lettere å treffer ei jente på en fest enn å midt i gaten for å si det sånn. Eller begynne med en hobby etc(begynne på treningsstudio eller noe sånt) . Hvor du øker sjansen din for å treffe jenter.

 

Først må du treffe ei jente du synes at er søt og at dere har god kontakt. Så kan dere begynne å treffes litt oftere (kino et eller annet you name it). Hvis du får signaler fra jenta om at hun vil noe mer seriøst så tar du det rolig framover. Ikke stress når du har kommet så langt. Ta det når den tiden kommer ;)

 

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest desperat?

Men så er det ikke om å være morsomst heller da, willy.. :dontgetit:

 

Takker for svar toy_man!

Nja, bor i en mellomstor by, hvor det er flere videregående skoler. Jeg går på en yrkesfaglig en, hvor det er manko på jenter ;)

 

Fest og drikking ja, starta med det for en stund siden egentlig. Meen da kommer vi inn på det at jeg bor 3 mil unna selve "byen" og folkenke/festene. Og problemer med at foreldrene mine mest sannsynlig ikke tollererer at jeg er på fester. Jeg er 17 forresten, så bestemmer ikke selv helt enda. :shrug:

 

Største problemet mitt er vel egentlig og komme i (god) kontakt med jenter, og klare og motta signaler..

 

Igjen, takker for svar!

 

Flere seriøse tips og råd tas imot med takk!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette vil jo variere fra situasjon til situasjon, men jeg tror det er ganske viktig og ikke sende signaler under kommunikasjon med eksempelvis en jente om at du VIL ha ho som framtidig kjæreste. Start heller i en til dels vennlig nysgjerrig tone. Si f.eks. " skal du på festen te lisa?" i stedet for " jeg vil at OSS TO skal dra til Lisa for du er så pen og spennende".

 

Det er en klisje, men det er nok viktig at jenta ikke vet at ho kan få deg lett som en plett i de første samtalene.

I tillegg så kan det lønne seg å ta kontakt med jenter som du ikke ser på som framtidige kjærester også, da kan de introdusere deg senere for en søt veninne osv ;) eller så kan du oppdage at et vennskap utvikler seg til et forhold senere. Det skjedde f.eks. med meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...