exzEt Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hei jeg lurer da på hvilken telefon som vil være " best ". Vet at det ikke er noe standard definasjon på den beste mobiltelefonen. Men jeg trenger hjelp, da jeg er veldig usikker på valget av telefon. Pris er ikke så stort problem. Jeg vet at disse telefonene koster. Men har vært fint om noen kunne sette opp en pris på dem, med tanke på abonoment og slikt. exzEt. Endret 23. juni 2009 av exzEt Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Her har jeg brukt Prisguide.no til å sammenligne de mobilene du nevnte. Jeg tror jeg hadde gått for Omnia HD. Dette er fordi jeg har hatt så lyst på touch-funksjonalitet siden jeg så iPhone, og fikk prøve den. MEN: Valget mitt ang. Omnia HD er ikke basert på den sammenligningen jeg satte sammen til deg, men på de som jeg har tenkt på i det siste: Prisguide.no - Omnia 2 vs. Omnia HD vs. Omnia Jet. Edit: Er vel verdt å nevne hvorfor jeg antakeligvis kommer til å gå for Omnia HD: Skjermstørrelse: Omnia HD måler 3.7" fra topp til bunn (høyre til venstre). Jeg synes dette med skjermstørrelse er uhyre viktig fordi jeg tror jeg kommer til å bruke den mye til å surfe med. Skjermoppløsning: Den har 360 x 640 piksler, noe som er mindre enn begge de andre jeg valgte til sammenligning i den siste lenken. Dette synes jeg er veldig ergelig. Operativsystem: Velger antakeligvis Omnia HD pga. operativsystemet - SymbianOS. De andre har Winows Mobile (som jeg tror at jeg kommer til å sky som pesten.. PM meg om du har lyst til å ta opp den diskusjonen om hva som er best der.) og Samsung platform, som jeg ikke har kjennskap til. Lykke til. Håper det hjalp Edit2: Kan forresten poste linken av tråden min ang. dette: Valg av ny mobil. Omnia 2 vs. Omnia HD. Endret 23. juni 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå