b-i-m-m-e Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei Hei. Sitter og lager hjemmeside for min fars bedrift. Jeg har det problemet at jeg ikke har lært meg og lage underlink. Hvilken kode i html skal jeg bruke for og få sånn at når jeg trykker på en link , kommer det for eks 4 nye linker under den linken. Mvh Ruben Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei Hei.Sitter og lager hjemmeside for min fars bedrift. Jeg har det problemet at jeg ikke har lært meg og lage underlink. Hvilken kode i html skal jeg bruke for og få sånn at når jeg trykker på en link , kommer det for eks 4 nye linker under den linken. Mvh Ruben Her er i alle fall en drop-down meny om det er det du tenker på. Denne fungerer riktignok på hover, men det er lett å tilpasse slik at undermeny heller kommer frem på onClick. http://javascript-array.com/scripts/jquery...drop_down_menu/ Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Nei ikke sånn, jeg vill bare ha underlink , altså link her Og tekst med mindre tekst her- det er for og sortere litt.. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Hvis du kunne vist et eksempel så hadde det vært enklere for oss å gi deg tips ^^ slik som du beskrev det i forrige post, gir det ingen mening for min del.. Hadde vært fint å kunne hjelpe Endret 25. juni 2009 av eMilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå