Lami Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei Jeg har en Sony Ericsson W595 som jeg har lyst å debrande. Ikke spør hvorfor, men vil se om flash menyer funker da. Har tatt backup av alt, men.. Jeg fant to guider, en hos Sony Ericsson Stuff og en hos ja, akshayy.com. Når jeg skrur av mobilen, holder nede tast(ene) så etter ca 1 minutt så skrur mobilen seg på, men problemet er at A2uploader ikke finner noe som helst! Det står bare: Hold "C" and insert USB cable ! På akshayy.com så står det at jeg skal holde nede 2+5 mens jeg tar inn USB kabelen, men det er forsatt samme resultat. A2uploader finner ingenting. Jeg så på Sony E Stuff at jeg kanskje måtte bruke SEMC Flash Device drivers, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Har en .inf fil og en .cat fil, har også to mapper med x86 og Amd, i x86 så ligger det en .dll og to .sys filer. Bruker ikke Amd så trenger vel ikke den. Noen som vet hvordan jeg skal få debrandet mobilen min eller hva som er problemet? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Deleted Endret 17. april 2014 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå