ThaJaCkal Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg lurer på hva jeg må legge til i lilo.conf for å kunne boote min WinXP som ligger på /dev/hda1 La inn Slackware 9 i går uten å tenke videre over dette, da dette skjedde automatisk i slack 8.1. Også: La inn nvidia sin driver, og X funker fett (KDE). men når jeg går ut ifra X er alt som møter meg en svart skjerm, uten tekst, hvorfor det? Maskinen slutter å svare på ping og tastatur kommandoer, og eneste som hjelper er svenskeknappen. Noen som kan hjelpe? Har en P4 1,8@2,4GHz, 1,5GB minne og GeForce4 Ti4200 8X/128Mb (Aopen). Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg lurer på hva jeg må legge til i lilo.conf for å kunne boote min WinXP som ligger på /dev/hda1 other=/dev/hda1 label=Windoze trur det er alt. Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg lurer på hva jeg må legge til i lilo.conf for å kunne boote min WinXP som ligger på /dev/hda1 other=/dev/hda1 label=Windoze trur det er alt. Gracias, det funket! Har du tilfeldigvis svaret på Nvidia gåten min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå