P0nduz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei Når kommer Windows 7 ferdig installert på bærbare maskiner? trenger snart ny maskin men hvis det er nært forestående at det kommer så venter jeg jo selvsagt vil helst holde meg unna vista hvis det er mulig.. takker på forhån for svar:) mvh JC Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Windows 7 kommer ikke ut før 22 oktober Og vil også anta at det vil ta minst 1 år eller mer etter det er sluppet at selskaper begynner å bruke det som standard Os. Anbefaler heller å kjøpe en bærbar, formatere den og innstallere Windows 7 Build 7100 f.eks. Den er akkurat like stabil som xp om ikke mere. Har den selv, og funker veldig bra. Men det er opp til deg om du vil prøve deg. Kan hjelpe deg på PM hvis du trenger hjelp til å få tak i og innstallere windows 7 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Har ingen problemer med å innstallere windows 7 bruker det på den bærbare maskinen jeg har nå. bare tenkte at jeg da slipper og kjøpe lisens om et års tid for jeg skal jo uansett kjøpe en bærbar. Da venter jeg rett og slett og ser hva som skjer. Takker for raskt svar:) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ...Og vil også anta at det vil ta minst 1 år eller mer etter det er sluppet at selskaper begynner å bruke det som standard Os. ... 1 år? Det kommer ut 22. oktober og det vil sia at viss du kjøper en bærbar pc den 22. oktober så vil du få en pc med Windows 7. Skal værtfall være sånn, men kan godt hende at du må vente i max en måned før det kommer til butikken. Grunnen til at de lanserer det 22. oktober er for at de skal rekke gavehandelen, så tror nok ikke de kommer til og vente 1 år før de begynner og selge det med bærbare. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ...Og vil også anta at det vil ta minst 1 år eller mer etter det er sluppet at selskaper begynner å bruke det som standard Os. ... 1 år? Det kommer ut 22. oktober og det vil sia at viss du kjøper en bærbar pc den 22. oktober så vil du få en pc med Windows 7. Skal værtfall være sånn, men kan godt hende at du må vente i max en måned før det kommer til butikken. Grunnen til at de lanserer det 22. oktober er for at de skal rekke gavehandelen, så tror nok ikke de kommer til og vente 1 år før de begynner og selge det med bærbare. Så det du sier er at stort sett alle bærbar merker valgte vista som standard Os 1 mnd etter det ble sluppet? dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ...Og vil også anta at det vil ta minst 1 år eller mer etter det er sluppet at selskaper begynner å bruke det som standard Os. ... 1 år? Det kommer ut 22. oktober og det vil sia at viss du kjøper en bærbar pc den 22. oktober så vil du få en pc med Windows 7. Skal værtfall være sånn, men kan godt hende at du må vente i max en måned før det kommer til butikken. Grunnen til at de lanserer det 22. oktober er for at de skal rekke gavehandelen, så tror nok ikke de kommer til og vente 1 år før de begynner og selge det med bærbare. Så det du sier er at stort sett alle bærbar merker valgte vista som standard Os 1 mnd etter det ble sluppet? dummeste jeg har hørt. Hvorfor skal de vente? Folk har lyst på W7, ikke Vista... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 http://windowsteamblog.com/blogs/windows7/...ring-on-ga.aspx But first, I want to talk a little bit more about GA and the worldwide availability of Windows 7. We’ve really focused a lot of our efforts on getting the product out to as many people around the world as quickly as possible. OEMs will start shipping PCs with Windows 7 in all language versions beginning on GA, October 22nd. Den norske versjonen er ikke klar før 31. Oktober, så jeg antar at i løpet av November/Desember vil de fleste PCer som selges her til lands bli solgt med Windows 7. Man trenger imidlertid ikke å vente til Oktober, alle PCer med Vista (foruten Home Basic) kjøpt fra og med i dag (den 26.06) vil kunne oppgradere gratis til Windows 7: But, you don’t have to wait until GA to get a new Windows PC. In fact, we know many people need that new PC sooner – for back to school specifically. And we have the answer for people who need a new PC now but still want to get Windows 7 and that’s the Windows 7 Upgrade Option Program, which kicks off tomorrow, June 26th! Anyone who buys a PC from a participating OEM or retailer with Windows Vista Home Premium, Business or Ultimate on it will all receive an upgrade to the corresponding version of Windows 7 at little or no cost to customers. The Windows 7 Upgrade Option Program will be available until January 31st, 2010 – and is global! For more information on taking advantage of the Windows 7 Upgrade Option Program, visit www.windows.com/upgradeoffer. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 ser ut til at jeg klarer og holde liv i den bærbare litt til så da venter jeg heller og ser om jeg klarer det helt fram til win 7 kommer preinstallert så slipper jeg tukle med oppdatering av vista.. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå