Schlesien Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har ca. 2 måneder igjen av mitt Youngtalk-abo, men har lyst til å kjøpe ny mobil nå. Lurer på om jeg kan kjøpe en mobil til subsidiert pris på netcom.no, der jeg forlenger min youngtalk-avtale, eller om jeg må vente helt til bindingstiden går ut med å kjøpe? Er det i tilfelle noen avgift eller andre ulemper (f.eks at man mister penger man har til gode på ringesaldoen) ved å kjøpe mobil nå fremfor å vente 2 måneder? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Når det er så kort tid igjen pelier netcom å ringe får å forlenge youngtalk, da kan du også få ny telefon, ring netcom å hør med dem, så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Når det er en mndt eller mindre kan du videreføre abb.. Lenke til kommentar
Schlesien Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Takk for svar, gutta! Får kjøpe ny mobil om en måneds tid da tenker jeg.. Om noen andre vet om det går an å kjøpe mobil nå (og betale en liten avgift), så kommenter gjerne her i tråden Tåler å betale en hundrelapp eller to for å få ny mobil snart.. Men det er viktig at saldoen og slikt blir overført, det blir den kanskje ikke om man viderefører abo før bindingstiden er ute..? Endret 23. juni 2009 av Schlesien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå