Gjest Guest_Madeleine_* Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som er erfaren med ufølsomme psykopater, som bryter ned selvbilde? Jeg har vært i kontakt med en mann, han brøt selvbildet ned fullstendig. Jeg er litt naiv, tror at alle mennesker er gode, men er de det? Nei det tror jeg ikke lenger på. Jeg har vært igjennom noe tøfft i forbindelsen med en kynisk psykopat. Han lurte meg i en type felle, føler jeg. Og jeg føler at jeg har mistet helt troen på meg selv, etter mange nedsig fra han. Han tok ikke hensyn til mitt beste og mine følelser. Og viste en såpass kynisk side av seg selv at jeg sitter her i sjokktilstand over situasjonen føler jeg. Og hvordan skal jeg finne virkeligheten igjen tenker jeg? Hvordan skal jeg klarer å føle meg vel igjen? Hvordan skal jeg klare å glemme hva psykopaten gjorde meg? Jeg har mange tanker nå.... Det er godt med støtte når jeg opplever slikt... Ingenting er bedre enn gode venner, men jeg er skeptisk til alle mennesker etter dette. Men det er godt når andre mennesker seg det samme, at vedkommende jeg var i kontakt med er en kynisk følelseskald psykopat. Og det hjelper meg litt med situasjonen. Noen som har erfaring med kyniske psykopat-typer? Lenke til kommentar
Gjest Guest_brut_* Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er vel noe godt i alle, men det finn personer som ikke klarer å vise det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå