Djfreedo Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne? Den er i Høst/vinter kolleksjonen til Johnny Love. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Har du vært og sett de stedene jeg skrev at selger Johnny Love? For bortsett fra dem er det ikke så mange alternativer, ingen i Oslo i hvert fall. Endret 23. juni 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Du prøver å få tak i en jakke fra F/W nå? Er ikke det litt tidlig? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Mulig, men samma om jeg kjøper den nå eller seinere. Nei, har ikke sett der du sa, Jonas. Skal se der når jeg får tid. Men tenkte kanskje det var noen som viste. Sett den i nettbutikk eller noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Nå florerer det ikke akkurat av F/W jakker i butikkene heller, så vil tro de fortsatt prioriterer S/S jakkene til J.Love i butikkene Vent til uti august, så kommer den nok vet du. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Bumper denne i tilfelle noen veit om den er å få tak i. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Vent en måned eller to du... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Mener jeg så den i Johnny Love butikken i Trondheim, men det var vel i starten av Mai. Det beste er nok å vente til høsten kommer, som andre også har nevnt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Det må da ha vært fra forrige Høst kolleksjon? Den nye høst kolleksjonen kan da umulig ha vært i butikken så tidlig som i Mai? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2009 Var nok en lignende modell fra forige års kolleksjon ja. Dette var dog i butikken på Buran i Trondheim, så er meget mulig at det var en jakke fra kommende kolleksjon som hang bak disken. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Kul jakke. Hvordan blir prisen? 3000-4000? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Snasen jakke ja, trenger noe lignende selv til vinteren. Noen som har hørt noe om prisantydning og litt sånn? Må deffinitivt prøve denne. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 31. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet nå da? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Du kan jo sjekke steder de selger Johnny Love (I Oslo er det i hvert fall Eger). Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som veit NÅ da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Uhm.. Den jakka er fra i fjor. Tvilar på at du får tak i den i butikk no. F/W 09-kolleksjonen er òg stilig, sjekk http://johnnylove.no/blog/stores/ for å finne din lokale dealer. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Uhm.. Den jakka er fra i fjor. Tvilar på at du får tak i den i butikk no.F/W 09-kolleksjonen er òg stilig, sjekk http://johnnylove.no/blog/stores/ for å finne din lokale dealer. Er jo fra i år da! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jaok, fann den no. Men uansett. Sjekk linken og finn ein butikk i nærleiken av deg. Er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jaok, fann den no. Men uansett. Sjekk linken og finn ein butikk i nærleiken av deg. Er ikke verre enn det. Ja ok Veit, men tenkte hvis noen visste om en nettbutikk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg kjøpte den jakken der for 1 måned siden, i følge de som jobbet der ville de ikke få inn flere modeller fordi den var utsolgt overalt. Men mulig det har endret seg nå, så du kan jo sende en mail til [email protected] å høre hvor de tror det er mulig å få tak i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå