reor Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har problemer med et canonprodukt. Etter å ha funnet produktet i produktkatalogen og gått gjennom 5 sider med mulige feil uten å finne min feil klikker jeg på linken til online support. Linken fungerte ikke uansett hvilken browser jeg prøvde. Makan til service! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Og da har du vel naturligvis prøvd det innlysende...? EDIT: Trådstarter, du fikk med deg at det ovenstående er en link....? Endret 23. juni 2009 av Muffinman Lenke til kommentar
reor Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Endel er prøvd men om det er så innlysende vet jeg ikke. Har ikke telefon for øyeblikket. Lenke til kommentar
darket Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvis du ikke gidder å bruke serviceløsningene som er tilgjengelig så kan ikke canon hjelpe deg, da er det du som er problemet i denne saken. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Linken fungerte uten problemer i Firefox, Opera og Internet Explorer 8 herfra. Lenke til kommentar
reor Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Takker TEE for info. Jeg skal prøve linken på nytt. Hjemmesiden kan serfølgeli ha vært nede de dagene jeg prøvde før jeg skrev strengen her. Til "darket" et lite komentar.: Når man først har vært hos forhandler som har informert om at jeg bør kontakte canon / evt hjemmesider. Når jeg så går inn på canons hjemmesider og alle linker fungerer bortsett fra den siste til "canon online support" så er dette beskrivende for situasjonen. Hva galt har jeg gjort her og hva har jeg ikke giddet? Alltid lurt å lese teksten før man svarer. Ja, muffinsman jeg fikk med meg linken. Takker! Endret 24. juni 2009 av reor Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har du sett. Denne tråden er allerede 2. treffet i google. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 At linker er nede er ikke uvanlig. At du lager en tråd der du anklager Canon for å ha dårlig service bare fordi en link ikke funker akkurat når du trenger det, er bare dumt. Tråden virket egentlig bare som spontan syting. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva som er dårlig service er veldig subjektivt. Har selv håndtert klage fra en fyr som var hoppende forbanna over at PC-support ikke var tilgjengelig kl. 21 på første juledag. Lenke til kommentar
reor Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Etter min oppfatning, som da er subjektiv,er det dårlig service at et firma som baserer seg på internetløsninger med hensyn til kundeservice har IT løsninger som ikke fungerer over tid som firmaet anbefaler kunden å benytte. Når jeg kontakter support skyldes forsøk på henvendelse at jeg har et problem jeg ønsker løst og ikke at jeg ønsker nye problemer og bortkastet tid for å formidle henvendelsen. I håp om at IT ansvarlig leser dette skal jeg gi en fullstendig beskrivelse.: 1. Ved de første forsøkene over noen dager å benytte linken så fungerte ikke denne. Jeg kom ikke inn til support. 2. Etter å ha åpnet denne strengen uten at jeg tror det er noen sammenheng virket linken og jeg kom inn til supportsjemaet. Skjemaet ble fylt ut, men det var ikke mulig å få sendt det. Jeg måtte bl.a. krysse av for at jeg aksepterte betingelsene for et medlemskap i en klubb uten at dette hjalp. "Det har oppstått en feil". 3. Jeg prøvde deretter å bli medlem. Alt gikk bra inntil jeg kom til siden hvor jeg bekreftet personlig info. Da jeg bekreftet fikk jeg "servererror" og var like langt. For meg virker det snålt at IT ansvarlig ikke tester opplegget fra ekstern maskin. Ovennevnte erfaringer er gjort med IE8. Jeg har ikke hatt tid til å teste andre browsere. Når jeg får telefonen tilbake vil jeg benytte den i stede for dette tullet som jeg ikke har tid til. Ps. Dårlig sprog og skrivefeil, men jeg lar det gå som det er. Endret 9. juli 2009 av reor Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Saken har gått videre og er avsluttet hos helpdesk. Flg tillegg til det ovennevnte har skjedd.: 1. Jeg motar mail fra canon hvor jeg ble bedt om å oppgi klokkeslett helpdesk kan ringe meg. Da mailen ble returnert ble det failure hos canon og mailen ble ikke mottatt. 2. Jeg ringte Canon helpdesk 23500143 og telefonsvareren oppyste om nytt gratis telefonnummer.: 00800226667. Telefonsvareren opplyste videre at ikke alle mobiltelefoner ville takle dette nummeret, noe som viste seg å være riktig. I ettertid fikk jeg vite at oppgitt telefonnummer er feil. Riktig nytt gratisnummer skal være 800-22666-767. Jeg skal her legge til at i ettertid fikk jeg et spørreskjema fra canon, men det viste seg at det ikke var interesse hos Canon å få frem problemer jeg hadde hatt så besvarelsen ble abortert. Endret 10. juli 2009 av reor Lenke til kommentar
darket Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg registrerte også en slik case via canon, hadde ingen problemer da. du har vært litt uheldig canon pleier å ha veldig bra service! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg registrerte også en slik case via canon, hadde ingen problemer da.du har vært litt uheldig canon pleier å ha veldig bra service! HAHAHAHAHAHAHAHAHA Right. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå