The Stig Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Til tross for et av verdens største spillareal, lider Fuel ironisk nok av å være halvferdig. Les mer Lenke til kommentar
564215 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fin anmeldelse. Høres ganske spennende ut. Noen som vet om Fuel kommer til pc? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Til tross for et av verdens største spillareal, lider Fuel ironisk nok av å være halvferdig. Forklar. Hvordan er det ironisk? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Veldig bra andmeldelse. Jeg er enig i mange av punktene, som for eksempel storyen od det at det fort blir ensomt. Men hvorfor kom andmeldelsen i DAG!? Er jo en stund siden det kom ut. Noen som vet om Fuel kommer til pc? Ja, den 3 Juli i Europa. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Forklar. Hvordan er det ironisk? Ironien er sikkert at landskapet er perfekt, og noe av virkelig store. Mens resten av spillet mangler MYE Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Veldig bra andmeldelse. Jeg er enig i mange av punktene, som for eksempel storyen od det at det fort blir ensomt. Men hvorfor kom andmeldelsen i DAG!? Er jo en stund siden det kom ut. 1+ Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kommer anmeldelsen først NÅ? til og med spiller.no har kommet med anmeldelsen for lenge siden! Jeg har ingenting imot at anmelderne kommer litt senere med bedre tekst, men det får da nesten være grenser... Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vi er avhengige av å få inn anmeldereksemplarer for å kunne anmelde titlene. Når denne blir forsinket, blir nødvendigvis anmeldelsen forsinket ut på siden også. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fin anmeldelse! Var ikke veldig interessert i dette spillet til å begynne med, nå er jeg sikker i min sak: Det blir ikke å finne i min samling Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg så at dette var et drittspill bare ved å se på et par av videoene på hjemmesiden til spillet. Riktig tragisk fysikk, kjip musikk, og halvbra, livløs grafikk. Sjokkerende ofte stemmer intrykket fra videoer og screenshots spot on med inntrykket amn får ved spilling av denne typen spill. Hvem sa at man ikke skal skue hunden på hårene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg