junkish Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hei, jeg fikk endelig mitt xbox 360 transfer kit for å flytta filer fra 20gigahd til min nye 120g. plugget alt til og satte inn cden. cden ville ikke funke. så sitter jeg med en kabel jeg ikke får brukt. Regner med at jeg må vente 6-7 uker til om jeg skal få tilsendt ny cd. så småoppgitt nå hehe.. er det noen som har en sånn cd liggende? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ring inn til supporten så får du ny på 10 arbeidsdager selv om han har et kit fra usa eller dealextreme? Lenke til kommentar
junkish Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ring inn til supporten så får du ny på 10 arbeidsdager hehe ok? det tok 6 uker før jeg fikk den, så det skal egentlig bare ta 10virkedager ? skal jeg oppgi reff.nr jeg har fra forrige gang? regner med at det ikke går ann å sende mail til support, jeg jobben en del for tiden så har lite tid til å ringe Endret 24. juni 2009 av junkish Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
junkish Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Vi bestiller bare et helt nytt kit til han. Skal ta 10 arbeidsdager fra når vi bestiller den til du har den. ok jeg hadde vell bare uflaks denne gangen da hehe var en svenske jeg snakket med, virket som han hadde litt problem med å forstå alt jeg sa han hadde ikke fått navnet mitt rett osv hehe. tenke kanskje det var grunnen det tok lenger tid. greit da skal jeg ringe når jeg får tid igjen:) Endret 24. juni 2009 av junkish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå