jalla9 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hei. Har vært på politistasjonen og betilt meg nytt pass. I mellomtiden fant jeg ut at jeg ikke trengte nytt. Kan jeg fortsatt bruke det gamle, det er ikke blitt "slettet"? Trenger et svar fra en som er helt 100% sikker, kjipt om jeg ikke kommer inn i landet(USA) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har du et maskinlesbart pass fra før? Det gamle må du jo innlevere/få hullet/makulert for å få det nye. Lenke til kommentar
jalla9 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Har du et maskinlesbart pass fra før? Det gamle må du jo innlevere/få hullet/makulert for å få det nye. Ja har maskinlesbart fra før, det visste jeg ikke idet jeg bestilte nytt. Jeg er klar over at jeg må levere inn det gamle for å få ut det nye, men det har vært serverfeil osv i politiets database eller noe fikk jeg høre så spørs om jeg rekker å hente det nye(reiser fredag). Så det jeg lurer på er om det gamle fortsatt funker? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hør med politiet at de ikke har sperret passnummeret - men jeg tviler. Vanligvis blir jo ditt gamle pass tatt inn og hullet allerede når du søker om nytt - men ditt er ikke blitt hullet? I såfall skal det gå helt fint. Men dobbelsjekk med politiet at de ikke har "sperret" passnummeret. Lenke til kommentar
jalla9 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Okei, hadde ikke det gamle passet med meg når jeg var og bestilte nytt. Så ble enige om at jeg skulle ta det med når jeg kom å hentet det nye. Men takk for hjelpen, da skal jeg ringe 112 å høre Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 112 er nødnummer, ville heller slått opp nummeret til din lokale politistasjon... Nød er det jo ikke... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 da skal jeg ringe 112 å høre Det er neppe veldig populært. http://www.politi.no/portal/page?_pageid=3...uicell=uicell05 Lenke til kommentar
jalla9 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hehe, vanskelig å være "morsom" på internett Takk for den linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå