kilogram Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Shuttle har lansert en skjerm med innebygd PC hvor du selv får velge delene. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hm.. hvilket bruksområde har en sånn her sak da? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Mange jeg kan tenke meg: * Integrert løsning på kjøkkenet. * Styringskonsoll for alt mulig i huset, multimedia, lys etc. * Informasjonskonsoller You name it. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fin til kjøkkenet, eller som styringsenhet til flatskjermen i stua. Noe sånt, burde være pc nr 3 eller 4. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 trur den kommer til og koste rundt 4000kr her til lands xD Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Denne var jo bare helt genial da. Den må være ypperlig som en kombinert sofa-pc og kjøkken maskin (ser for meg at hvis man lager en holder på en kjøkkenveggså kan den henge der, løfter den ut hvis man vile kose med den i sofaen :-P ) *tenke-høyt-modus* Kunne jo ha den hengende i gangen for styring av lys, varme, kameraovervåking, med mer. Frank Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kaaz Alle har jo allerede en do pc, dah. Er de helt NOOB eller? Men hva med en Pc inne i peisen slik at men kan sjekke mailen mens man fyrer opp? Det hadde vært veldig praktisk MEn jeg tror faktisk at denne kunne vært ypperlig til min kjære mor som kun bruker pcen til å sjekke mail. Denne er ikke så stygg og fungerer fint til enkle ting Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fint å se at det begynner å komme flere alternativer, skal ha noe slikt til å styre huset fra. Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=429471 Den koster 5k, men kommer med 160Gb hd og 1k ram, i motsetning til Shuttle som ikke har hd og ram. Men det er bare fint, vil jo ha sdd-disk uansett! :-) Lenke til kommentar
Olliman Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Eh, den kommer også uten OS, i motsetning til Asus Eee Top, som kommer med XP Home. Jeg har planer om Windows Embedde uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå