Gjest Guest_kaja_* Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har egentlig ganske lange hår på lårene, som jeg nesten skjemmes litt over når jeg går i short/skjørt, osv. Mamma har i alle år frarådet meg til å barbere meg på lårene, men gjør egentlig det noe? Blir hårene like stive som på leggen? Jeg har ganske tynne hår, men de er liksom så lange så de syns. Noen erfaringer med å barbere lårene? Jeg har ikke noe i mot å barbere meg. Jeg tar leggene ganske ofte uansett. Takk for svar! Lenke til kommentar
Nee Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hvis du går med korte shortser om sommeren vil jeg råde deg til å barbere lår også. men ikke mer enn nødvending! Hadde ikke giddi å shave meg på vinteren da. (: Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg ser ikke noe problem med å barbere lårene i tillegg. Gjør det selv og det tar ikke så mye lenger tid. Min erfaring er at det ikke er noe forskjell mellom å barbere leggene og lårene. Om hårene blir stive eller ikke er egentlig ikke noe å bry seg om. For det skal jo barberes vekk uansett? Lenke til kommentar
opijo Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) opps, feil tråd. -slett Endret 25. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå