Gjest Vampyrlovah Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er ei jente på 18 år. Har nettopp sett noen True Blood episoder, og jeg blir så jæævli kåt av de vampyrene! Får lyst til å ha vill og het sex med en liksom. Er jeg helt dust eller hva? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ikke helt dust, men litt spesiell bare Vel - du får si ifra hvis nøden blir for stor! Kødda... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Haha, nei trur nok det er meir eller mindre normalt. Vampyr sjangeren har heilt sidan Bram Stokers Dracula hatt seksuelle undertonar å film og TV seriar benyttar seg absolutt av sjangsen til å gjere vampyrar meir sexy en ekkle. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det er ikke uvanlig å tenne på vampyrer, dem har mange tennende særtrekk. Dem er dyriske, selvsikre, stolte, mystiske og dem legger seg over deg og biter deg i halsen Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hmm, merklig at du blir kåt av dette. Jeg blir heller kvalm av den ekle sørstat dialekta. Kul intro har serien dog. Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er vel ikke så veldig uvanlig det, TV-vampyrer er vanligvis veldig sensuelle. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nå er ikke folka på True Blood noe spesielt stygge heller, og det er jo trossalt hekketid i disse dager, Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Bloddrikking og "spising" av mennekser er i mange former ofte bare metafor for sex og kjærlighet. Tror det er mange bøker som er skrevet om dette med folk som tenner på vampyr og ja selv varulv historier. Egentlig et intresant tema, ting tyder på at dette går langt tilbake i den evlosjonære hisotrien til mennesker og mye av det går på instingter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg